Olen tuskaa

Anonyymi-ap

kuolema korjaa kaiken.

Johanna

16

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No no Johanna nyt tuntuu pahalta, mutta huomenna voi kaikki olla toisin❤️jos yksi jättää niin toinen voi ottaa.....

• Kuolema on kaiken maallisen piinaavan loppu. Itse näen, että se on helpotus. Ei enää kärsimystä mistään. Ei kipuja, ei fyysisiä eikä henkisiä.

Ainoa kurja juttu siinä on se, että yhteys rakkaisiin loppuu myös. Muuta kurjaa en näe kuolemassa.

• Itse olen ollut valmis kuolemaan monta kertaa. Mikä minut on pitänyt hengissä, niin ne ihmiset joita rakastan ja haluan heitä nähdä. Jos heitä ei olisi, ottaisin äkkilähdön viikatemiehen kyytiin.

Aikalailla nähty tää maailma. Nämä kivut ja surut jo.

• G-LoveR kirjoitti:

Itse olen ollut valmis kuolemaan monta kertaa. Mikä minut on pitänyt hengissä, niin ne ihmiset joita rakastan ja haluan heitä nähdä. Jos heitä ei olisi, ottaisin äkkilähdön viikatemiehen kyytiin.

Tähän sopii perään tämä.

https://youtu.be/SiwL9BtqCTw

Enjoy.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Itse olen ollut valmis kuolemaan monta kertaa. Mikä minut on pitänyt hengissä, niin ne ihmiset joita rakastan ja haluan heitä nähdä. Jos heitä ei olisi, ottaisin äkkilähdön viikatemiehen kyytiin.

Hmm...eikös olekin mielenkiintoista kuvitella mitä tekisi jos olisi samassa tilanteessa ilman lapsia? Mitä itse tekisit ja miten henkisesti voisit?

Ihmisen tullessa tiettyyn ikään sitä väkisin miettii elämän tarkoitusta, tuolloin perheellinen jolla on lapset ajattelevat asiaa myös aika suppeasti?
        Onkin elänyt jo hetken elämää jossa se minä on ollut taka-alalla jo jonkin aikaa. On tullut samalla vanhemmaksi niin henkisesti kuin myös fyysisesti, ei ehkä ole enää samoja haaveita tai tavoitteita mitä oli vielä 30 vuotiaana jolloin elämä valintoineen oli pääosin vielä edessä.

Itse ainakin tunnen itseni tärkeäksi juurikin lasten kautta. Olenhan se "elämänvalmentaja" joka antaa edellytyksiä kunnes lapset ottavat ohjat omaan elämäänsä ihan itse.

Tänään muuten jouduin tilanteeseen jossa yksi puolituttavan 1,5 vuotias tyttölapsi tuli minua kohti kädet ojossa. No, nostin syliin ja hän tarttui kaulukseen nojaten hartiaani. Väsynyt pikkuinen, luottamus taisi herätä heti. Nyt taisi taas iskeä orastava vauvakuume,..no, ei varmasti mutta tuossa tilanteessa tuntee olevansa tärkeä ihminen, pienelle ihmiselle joka ei vielä osaa tehdä oikein mitään. Huojuvalla kävelyllä oleva, kunnes jalat vahvasti kantaa.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Hmm...eikös olekin mielenkiintoista kuvitella mitä tekisi jos olisi samassa tilanteessa ilman lapsia? Mitä itse tekisit ja miten henkisesti voisit?

Ihmisen tullessa tiettyyn ikään sitä väkisin miettii elämän tarkoitusta, tuolloin perheellinen jolla on lapset ajattelevat asiaa myös aika suppeasti?
        Onkin elänyt jo hetken elämää jossa se minä on ollut taka-alalla jo jonkin aikaa. On tullut samalla vanhemmaksi niin henkisesti kuin myös fyysisesti, ei ehkä ole enää samoja haaveita tai tavoitteita mitä oli vielä 30 vuotiaana jolloin elämä valintoineen oli pääosin vielä edessä.

Itse ainakin tunnen itseni tärkeäksi juurikin lasten kautta. Olenhan se "elämänvalmentaja" joka antaa edellytyksiä kunnes lapset ottavat ohjat omaan elämäänsä ihan itse.

Tänään muuten jouduin tilanteeseen jossa yksi puolituttavan 1,5 vuotias tyttölapsi tuli minua kohti kädet ojossa. No, nostin syliin ja hän tarttui kaulukseen nojaten hartiaani. Väsynyt pikkuinen, luottamus taisi herätä heti. Nyt taisi taas iskeä orastava vauvakuume,..no, ei varmasti mutta tuossa tilanteessa tuntee olevansa tärkeä ihminen, pienelle ihmiselle joka ei vielä osaa tehdä oikein mitään. Huojuvalla kävelyllä oleva, kunnes jalat vahvasti kantaa.

AV

No kuten sanoin ne rakkaat on syy miksi haluan elää. Rakkaus, ilman sitä en näe mitään järkeä kituuttaa täällä kaikkien tuskien kanssa.

Jos multa otettais perhe pois, voisin kuolla sillä sekunnilla. Ilomielin.

En tiedä olisinko enää elossa, jollen olisi löytänyt rakkautta itsestäni ja saanut voimaa siitä. Tuskin eläisin.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

No kuten sanoin ne rakkaat on syy miksi haluan elää. Rakkaus, ilman sitä en näe mitään järkeä kituuttaa täällä kaikkien tuskien kanssa.

En tiedä olisinko enää elossa, jollen olisi löytänyt rakkautta itsestäni ja saanut voimaa siitä. Tuskin eläisin.

Niin, tuo kysymys voisiko enää löytää rakkautta vain itsestään, ilman läheisiä?
        Tuossa varmaan joutuisi miettimään mitä hyvää ja kenelle, miten tärkeätä se olisi.

Tänään kun hain pikkuisen ja hänen äitinsä kyytiin tuli joku vanha ärtynyt mummo valittamaan kun parkkeerasin auton kerrostalon pihan autopaikkaan, vain hetkeksi että voi laittaa turvaistuimen autoon paikoilleen. Tähän ei saa parkkeerata jne.
        Sanoin mummolle suoraan että kannattaisi olla hiljaa niille jotka maksavat hänen eläkkeensä:) Mistä tuollaisia kärttyisiä mummoja oikein tulee, plop plop.

AV

• G-LoveR kirjoitti:

Sinällään kun ihmisiä joskus pelotellaankin kuolemalla. Niin itse ajattelen, että pelottelija antaa liian suuren merkityksen elämälle. Eihän se raukka paska tiedä, että jollekin se kuolema on kaikkea muuta kuin pelottavaa. Elämä voi olla paljon pelottavampaa.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Sinällään kun ihmisiä joskus pelotellaankin kuolemalla. Niin itse ajattelen, että pelottelija antaa liian suuren merkityksen elämälle. Eihän se raukka paska tiedä, että jollekin se kuolema on kaikkea muuta kuin pelottavaa. Elämä voi olla paljon pelottavampaa.

Jep, ei yhden ihmisen elämällä ole maapallon pyörimiseen mitään merkitystä. Hetkeksi sotkee läheisten elämää, mutta vain hetkeksi.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, tuo kysymys voisiko enää löytää rakkautta vain itsestään, ilman läheisiä?
        Tuossa varmaan joutuisi miettimään mitä hyvää ja kenelle, miten tärkeätä se olisi.

Tänään kun hain pikkuisen ja hänen äitinsä kyytiin tuli joku vanha ärtynyt mummo valittamaan kun parkkeerasin auton kerrostalon pihan autopaikkaan, vain hetkeksi että voi laittaa turvaistuimen autoon paikoilleen. Tähän ei saa parkkeerata jne.
        Sanoin mummolle suoraan että kannattaisi olla hiljaa niille jotka maksavat hänen eläkkeensä:) Mistä tuollaisia kärttyisiä mummoja oikein tulee, plop plop.

AV

Niin, henkilökohtaisesti en usko omalla kohdallani enää löytäväni niin paljon syitä ja rakkautta, että jaksaisin jäädä tänne möllöttämään. Kyllä mun elämä on sitten ohi, jos on rakkaittenikin.

Täällä ei ole ketään sellaista, joka voisi minua aivopestä pitämään enää elämästäni ilman heitä. Eikä sitä ikävää voi keltään vaatia kestämäänkään.

Ihmiset, no ei heistäkään mulle mitään lohtua ole. Ohikulkevia hahmoja kaikki..

Jotain pälinää kuuluu suista, en jaksa kuunnella liirum laarumia.

No mummot on joskus olevinaan niin merkkihenkilöitä, että voivat ojentaa kaikkia. Sanoo että pidä pärstä kiinni ja jatkaa hommiaan.

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Niin, henkilökohtaisesti en usko omalla kohdallani enää löytäväni niin paljon syitä ja rakkautta, että jaksaisin jäädä tänne möllöttämään. Kyllä mun elämä on sitten ohi, jos on rakkaittenikin.

Täällä ei ole ketään sellaista, joka voisi minua aivopestä pitämään enää elämästäni ilman heitä. Eikä sitä ikävää voi keltään vaatia kestämäänkään.

Ihmiset, no ei heistäkään mulle mitään lohtua ole. Ohikulkevia hahmoja kaikki..

Jotain pälinää kuuluu suista, en jaksa kuunnella liirum laarumia.

No mummot on joskus olevinaan niin merkkihenkilöitä, että voivat ojentaa kaikkia. Sanoo että pidä pärstä kiinni ja jatkaa hommiaan.

MUTTA, muista jos se 80 vuotias mummo kokee elämänsä tärkeimmäksi tehtäväksi asuntoyhtiönsä parkkipaikkojen järjestyksen "vain niille jotka maksavat", tulisi meidän muiden olla tyytyväisiä siitä mitä kaikkea hyvää voimme toisille vielä tarjota, jopa eron jälkeenkin.

Vietämme muuten Uuttavuotta kylpylässä exän ja tyttären kanssa(jätän hierontaöljyt kotiin) kun tyttö nukkuu kumminkin keskellä (harmi).

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Jep, ei yhden ihmisen elämällä ole maapallon pyörimiseen mitään merkitystä. Hetkeksi sotkee läheisten elämää, mutta vain hetkeksi.

AV

Juu. Kuin hyttysen paska Itämeressä vain.

• Anonyymi kirjoitti:

MUTTA, muista jos se 80 vuotias mummo kokee elämänsä tärkeimmäksi tehtäväksi asuntoyhtiönsä parkkipaikkojen järjestyksen "vain niille jotka maksavat", tulisi meidän muiden olla tyytyväisiä siitä mitä kaikkea hyvää voimme toisille vielä tarjota, jopa eron jälkeenkin.

Vietämme muuten Uuttavuotta kylpylässä exän ja tyttären kanssa(jätän hierontaöljyt kotiin) kun tyttö nukkuu kumminkin keskellä (harmi).

AV

Mukavaa uutta vuotta. 🎆✨

• Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

Mukavaa uutta vuotta. 🎆✨

Samoin teille, koko perheelle.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Samoin teille, koko perheelle.

AV

Kiitos. 🤗

• Tais olla Syke sarjasta tämä alotus. Marleenalla aivokasvain ja Tonilla 2 puhelinta.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4943
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      669
      4155
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2301
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2067
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1868
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1451
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1208
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      88
      1146
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94