2023 mitä lupaat?

Anonyymi-ap

Yksinäinen mitä lupaat kun 2023 alkaa.
Mitä toivot uudeltavuodelta?

15

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole koskaan tehnyt uudenvuoden lupauksia, enkä tee nytkään. Elän tässä ja nyt, ei tarvitse kuin itsestäni huolehtia ja lapsenlapsista silloin kun ovat luonani. En osaa mitään toivoakaan kun en oikeastaan mitään tarvitse. Ikääkin on jo senverran ja monipuolinen elämä takana että riittää muisteltavaa loppuelämäksi joka ei toivoakseni enää kovin montaa vuosikymmentä kestä.

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

😍 ­­N­­­y­m­­­f­­o­m­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17685115t

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Toivon, että rahat riittää edes kaurapuuroon joka päivä.
      Mitään en lupaa kenellekään!

• Anonyymi

Parannusta jatkoon tietysti 🤫🥳😎🙃

• Anonyymi

Tavanomaisen elämäntapojen parantamisyrityksen . Toivon saavuttavani tyytyväisyyden siihen mitä nyt on.

• Anonyymi

En ole koskaan tehnyt mitään uudenvuodenlupauksia. Aion pysyä silti edelleen raittiina.

Ja toivoisin pääseväni eroon ahdistuksesta, kivuista, väsymyksestä, kärsimyksestä ja masennuksesta, joista olen kärsinyt elämässäni jo pitkään. Ja jollakin tavalla saavuttavani sisäisen rauhan. Silti jostakin syystä en usko saavani sitä rauhaa muuten, kuin vasta "ylittäessäni rajan".

• Anonyymi

Samat jutut mulla.

• Anonyymi

mahdollisimman paljon että viherkommareita vituttaisi ,roskaan ,ja paskaan luontoa mahdollisimman paljon diisseli autoa kompuraa käytän paljon ,puuta poltan paljon kalastan metsästän niin paljon kuin on mahdollista ,samoin synön punaista lihaa .käytän sähköä missä vain pystyn ,tietenkin yhteiskunnan maksuun menevultä tahoilta.ajan moottorikelkalla ,autolla veneellä ,mönkijällänikin ,samoin moottoripyörälläni ,veneilen ja itse vaihdan öljyt sora montulla titenkin.paskaa joulua viherkommareille ,toivottavast i sota leviää ympäri maailmaa niin päästään viherkommareista ilmasto hyysäreitä ,homoista ja muta kuonoista.

• Anonyymi

Toivon laihtuvani, mutta ei taida onnistua. Söin kolme annosta hernekeittoa, konvehteja ja suklaakeksejä.

• Anonyymi

Lupaan olla kiltti ja lupaan kehittyä ratsastajana. Lupaan vaihtaa tallia ja toivon että emme tule vähävaraisiksi koskaan.

• Anonyymi

Toivon, että tuleva vuosi on yhtä mukava ja rauhallinen kuin kulunut vuosi. Kaikki hyvin eikä näköpiirissä mitään ikävää. Yllätyksiä toki voi tulla. Jatkan yksinäistä elämääni tyytyväisenä ja kun kaipaan muiden seuraa lähden kaupungille tai seurakuntaan

• Anonyymi

muistan luvata v. 2023,

"Älkää luottako ihmislapseen, sillä ei hän voi auttaa"
      Ps. 146:

siis ei luottaa ihmiseen, siitäkö sanonta,
      "yksin oot sinä ihminen, kaiken keskellä yksin"

• Anonyymi

Luppaa sää vaa mitä luppaat.Se o paremp jot mää en luppaa yhtää mittää mää vaa sano.

• Anonyymi

Lupaan kannustaa ihmisiä etsimurhaan

• Anonyymi

Lupaan trollata jatkossakin

Sanoman toimittaja

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7372
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3605
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3130
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2314
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37