mitä sitä juhlimaan kun se joulukin jäi välistä, seuraavaksi heitän lopun elämänkin romukoppaan kun ei sillä ole mitään merkitystä laisinkaan.
Jätetään nyt sitten uudenvuodenjuhlakin väliin
11
61
Vastaukset
- Anonyymi
Elämä on lahja, sitä kannattaa juhlia mutta ei kännäämällä.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17687562z
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Justiin mietin tässä samaa, ettei tunnu miltään juhlalta nyt yhtään... Taidan lähteä salille.
Kävin juuri parvekkeella katsomassa ilotulitteita. Kauppaan pitäis jaksaa lähtee, kun maidot vähissä ja wc paperit. Laita mun puolesta 20 kg painot ja tee mun puolesta parit nostot niillä, voisin sitte väittää vähän kuntoilleeni tänäänkin. Pyöröpaalin työntelyä kun ei lasketa kuntoiluksi.
Tilutukki kirjoitti:
Kävin juuri parvekkeella katsomassa ilotulitteita. Kauppaan pitäis jaksaa lähtee, kun maidot vähissä ja wc paperit. Laita mun puolesta 20 kg painot ja tee mun puolesta parit nostot niillä, voisin sitte väittää vähän kuntoilleeni tänäänkin. Pyöröpaalin työntelyä kun ei lasketa kuntoiluksi.
No minä kuntoilen sinunkin puolesta sitten.
- Anonyymi
Ei edes yhtään rahaa. Yksin olen.
Savukkeen, yhden, olisin toivonut.
Kipeänä olen ollut toista päivää. Sängyssä vaan. - Anonyymi
Nyt tuntuu ettei ole aihetta juhlaan.
- Anonyymi
Kipeänä täälläkin ollaan. Juhlitaan ensi vuonna sitten.
- Anonyymi
Ei ainakaan kannata liian ajoissa alottaa, ettei sitten ole sammunu jo ennen kun vuosi vaihtuu.
- Anonyymi
Ei aina tarttekaan juhlia sen kummemmin. Ei sitä tiedä mitä uusi vuosi tullessaan.
- Anonyymi
Näinhän tuo on ettei aina pakko juhlia.
Uusi vuosi toivottavasti olisi armollinen, laskeskelin tuossa juuri menoja ja tulin tulokseen ettei paljoa jää ruokaan laitettavaksi kaikkien laskujen jälkeen mitä tiedossa.
Yrittäjän kun on hankala mistää ylimääräisiä apuja saada kun tiukka tilanne tulee eteen, mutta eiköhän tästäkin selvitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218257Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016503Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753745- 772948
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402590- 452553
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222286- 1212243
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962054- 481633