Kun kerron, että terveydenhoidostani vastuussa oleva lääkäri, on käynnistänyt minun kuoletushoidon sillä, kun ei ole suostunut kirjoittamaan minun käyttööni, tarvitsemaani lääkettä. Ja kun olen pyytänyt saada apua, lääkkeen saantiin niin, kukaan ei usko tätä kertomaani todeksi.
Että minuun, vanhukseen suhtaudutaan yhteiskunnasamme näin, tällä asenteella yhteiskuntamme antaa luvan vanhuksen terveydenhoidosta vastuussa olevalle lääkärille tappaa! Eikä lääkärille koidu ihmisen taposta minkäänlaista rangaistusta. Ei kukaan kyseenalaista sitä, onko vanhushoitolaitoksessa hoidettavana ollut vanhus kuollut, jonkunlaisen kuoletushoidon avustuksella vai ei.
Kaikki jotka eivät usko tätä kertomaani kokeilkaa, pyytäkää saada apua suomalaisesta yhteiskunnasta joltakin terveydenhoitojärjestöltä, ette saa. kun yksitäisiä kansalaisia ei kukaan auta, suomessa ei ole vanhuksen mahdollista saada apua, vahvavanhusvastaisuus asenne on esteenä.
Asennoituminen antaa luvan kuoletushoitoon.
10
217
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä mahtaa olla se ”lääke”, mitä nyt elämänpidenykseesi tarvitset, etkä ”saa”?
- Anonyymi
Taitaa olla psykoosilääke.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla psykoosilääke.
Veikkaan diabeteslääkkeitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän niitä diabeteslääkkeitäkään saa, jos ei ole diabetestä! Vaikka kyllä lääkkeeseen, kun lääkkeeseen voi jäädä koukkuun. Onhan se niin monta kertaa nähty!
Vanhukselta mitataan joka ikinen aamu verensokeri, joka vaihtelee 3-5 välillä ja sitten pistetään 10 yksikköä insuliinia. Joka ikinen aamu. Soittelee jatkuvasti, jos ei näin toimita! Alkoi joskus sairaalasta kotiutuessa, kun verensokeri oli ollut ”vähän koholla”. Kyseisestä kotiutuksesta oli jo vuosia aikaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän niitä diabeteslääkkeitäkään saa, jos ei ole diabetestä! Vaikka kyllä lääkkeeseen, kun lääkkeeseen voi jäädä koukkuun. Onhan se niin monta kertaa nähty!
Vanhukselta mitataan joka ikinen aamu verensokeri, joka vaihtelee 3-5 välillä ja sitten pistetään 10 yksikköä insuliinia. Joka ikinen aamu. Soittelee jatkuvasti, jos ei näin toimita! Alkoi joskus sairaalasta kotiutuessa, kun verensokeri oli ollut ”vähän koholla”. Kyseisestä kotiutuksesta oli jo vuosia aikaa.No ei se insuliinikoukussa ole, muuten vain sekaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei se insuliinikoukussa ole, muuten vain sekaisin.
Nimenomaan ”koukussa” omaan ”koukkuunsa”!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Kuten tämän ketjun aloittaja on koukussa tähän tarinaansa.
Johan tämä on jo kunka monta? kertaa tänne kirjoitettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tramadol
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan vain saa lääkettä jolla voi retostella piirissään.
- Anonyymi
Kuoletushoito......vanhukset nopeammin kuoppaan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728