Olen harrastelia kalastaja ja, olen kiinnostunut erillaisista kalastus teknikoista ja erityisesti hieman harvinaisemmista kala lajeista. En siis kalasta haukia, ahvenia ja kirjolohia.
Haluaisin kalastaa anjovista, ja nyt kysynkin että millaisissa paikoissa anjovis viihtyy ja millaisilla menetelmillä sitä kannattaa kalastaa?
Kiitos asiallisista vastauksista!
Anjoviksen kalastus
5
197
Vastaukset
- Anonyymi
Anjovis ei ole kala.
Purkissa myytävä pohjoismainen versio on tehty kilohailista (Sprattus sprattus).
Kilohailia voi kalastaa silakkaverkolla, sitten sinun pitää tunnistaa mikä saaduista kaloista on kilohaili. - Anonyymi
Kyllä anjovista kalastetaan aivan samalla tavalla kuin kapakalaakin, hyvää kalaonnea vain, tai kireitä siimoja, kuten meillä ammattikalastajilla on tapana sanoa.
T. Vanh. Kalastusneuvoja. - Anonyymi
Anjovisverkot tarvitaan, voi tilata vaikka Tyrksytaimenen verkkokaupasta. katsot vain että tulee riittävän lähelle pohjaa. Anjovisten käsittelyssä kannattaa muistaa että ne täytyy suolata, savustaa tai perata ja saada viileään pian saalistuksen jälkeen.
Jos jaksat mäskittää esim lahdenpoukamaa hotellien keittiöiden käyttämällä munakokkelipulverilla vaikka puoli vuotta kerran pari viikossa, voit saada muna-anjoviksia. Itse olen kerran syönyt herkullisen muna-anjovis voileivän. Voi leipä kun se oli hyvää! Ostin sen huoltoasemalta ja me oli just huoltanut sen leivän ennen kuin ostin sen. - Anonyymi
Naapurin Kirsti kävi puoli vuotta sitten pilkillä paikallisessa karaoke -baarissa ja saalisti sieltä puolitoistametrisen karvarinta-anjoviksen. Ihan mukava silli se on. Olen puhunut muutaman kerran sen kreikkalaisen merenelävän kanssa.
- Anonyymi
Söittekö työ sen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445249Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5271786Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748