Minä kuuntelen muita asemia tänäkin 2023 vuonna. Ensisijaisesti valitsen kanavan, mistä tulee monipuolisesti musiikkia ja uusitaan soittolistaa jatkuvasti. Kanava, jossa uutudet jyrää samojen vanhojen hittien tehosoittamisen tieltä.
Vaikka kuinka Pookia spämmää ja pakottaa
4
83
Vastaukset
- Anonyymi
Josksus autolla liikkeellä ollessa saattaa tarvita kuunnella suosikki liigajoukkueeni pelejä. Asiaahan kotimaisilta kanavilta ei muuten pahemmin tule, joten sekin luettava tai katsottava uutisina televisiosta ellei kuuntele jotain ulkomaista kanavaa, missä asiaa tulee.
- Anonyymi
Kovasti tuntuu sulla kuitenkin Pooki mielessä pyörivän. Ettet vain olisi sellainen Pookin salakuuntelija. Nyt ulos sieltä pookikaapista. Ota löysin rantein, älä jännitä. Ota vastaan Pookin tarjonta.
- Anonyymi
Saunatakki jo huilailei heiluupi ja rallit raikaa. Sandelssia naamariin ja voluumunuppia kovemmalle. Pooki on paras senhän sanoo järkikin. Hei älä luule, etten mä kuule kuinka Pooki sullakin soi. Hiphei hurraa. Anna meille Pooki taivas...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saunatakki jo huilailei heiluupi ja rallit raikaa. Sandelssia naamariin ja voluumunuppia kovemmalle. Pooki on paras senhän sanoo järkikin. Hei älä luule, etten mä kuule kuinka Pooki sullakin soi. Hiphei hurraa. Anna meille Pooki taivas...
No niin. Nyt näyttää jo paljon paremmalta 👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635288- 954894
- 524045
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493996- 2223883
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283598- 413243
- 522819
- 412397