80-luvun alussa oli hienoja vaatteita.. mun mielestä 80-luvun puolivälistä 80-luvun loppuun.. liian kasari maista.. just koripallo kengät, alhaalta kapenevat housut, nahkatakki(oij) farkkutakki..
niittivyö... ylkkä hieno staili olli mun mielestä just sillon.. vaik oon ite syntyny 80-luvun alussa.. mitä kuviasta oon nähny.. ja muutenki..
KASARI=)
kasari...
7
1618
Vastaukset
- - - - -
Kasarivaatteet on hirveitä.
- Kasari
Mahdatko olla Kasari?
Huvittavaa tämä kasarityylistä puhuminen... Mulla se on ainaki päällä 24/7, ollu jo viimeset parikymmentä vuotta. Enkä aio sitä vaihtaa pois:)- jeees!!!
noh joskus nuorempana mä inhosin alhaalta kapenevia housuja... miten noita on voinu pitää.. ne o hirveet.. mut nyt ku ne o tullu muotiin taas, niin
itekki oon sit ostanu kasari housuja (mulla on kahdet)muutenki vois uudistaa vaatekaappia..
ihan kasari malliin.. hah:D mut joo.. toivottavasti kasari vaatteet pysyy pitkään muodissa ja kasri hius tyyli... :) - Anonyymi
Vitun urpo yleensä josse vielä liitetään musaan niiinkuin ramones tyyli enemmän kuin kohdillaan niin se on elämäntapa ei mikään vitun muotiilmiö vammanen....:ddd
- Anonyymi
Kahdeksankyt luku oli mahtavaa aikaa ainakin siinä,että nappanahka oli suurta muotia ja sitä näkyi katukuvassa kiitettävästi😘
vs. nykypäivä😪
T. Nahkafriikki M53 Hesasta- Anonyymi
Joo,kyllä nahka-asut on upeaa katseltavaa!
Kun auringonsäteet heijastelee esim. tiukoista nappanahan verhoamista pakaroista...😋Aah! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo,kyllä nahka-asut on upeaa katseltavaa!
Kun auringonsäteet heijastelee esim. tiukoista nappanahan verhoamista pakaroista...😋Aah!nykyajan muoti on ainakin "lumppumuotia", eipä paljo muuta näe, kuin toppatakki, toppatakki, ja villamyssy, nauhalenkkarit, jne.
vielä tossa - 90 luvullakin oli sentään jotain muotia, - nykyisin vaan rättiä ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225004- 234083
- 272371
- 342184
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191567- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144