Noniin.. Mulla oli ollut just menkat niiku 8päivää menkat ja loppu tänää.. no. Mäpä viisaana menin sit tekemään jotain joka saa aikaan orgasmin.. Sit huomaskn verta. Vittu. Tulin lukee täältä et sen heti kuukautisten loputtua jos itsetyydytgää ni ne voi alkaa pariks päiväks uusiksi. Ja mulla on huomenna 4h treenit. Joukkuevoimistelu treenit.. ja ei en käytä tamppoonia. Mitä mä teen!!!!!!!!!????!!?! Jos ne alkaa nyt uusiks ni kuolen
Voi vittuuuu
Anonyymi-ap
7
399
Vastaukset
- Anonyymi
hmm aika paha
- Anonyymi
No pitikö mennä tyydyttää itteensä.Oma on vikasi.
- Anonyymi
siihen ei kuole jos menkat alkaa.Jos näin ois niin ihmisä kuolis tosi paljon kerralla.
- Anonyymi
Mitäkö teet? No sinuna laitaisin ihan vaan varalta sen tampoonin tuommoisten jälki tuhnuttelujen varalle ja menisin niihin harkkoihin.
- Anonyymi
Luitko ettei aloittaja käytä tamppooneja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luitko ettei aloittaja käytä tamppooneja.
No tyhmyydestä tavataan sakottaa, joten kärsiköön ja tehköön kuten parhaaksi näkee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197526Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista776494- 955244
- 524595
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494256- 2304159
- 444065
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283938- 583080
- 482576