Joutuvatko musliminaiset käymään moskeijassa, vai onko heillä vapautus sellaisesta?
Naisten moskeijassa käyminen
11
163
Vastaukset
- Anonyymi
Aabelia etsimässä, mihin ovatkaan kukanneet.
>> Olen kuullut on kaupunki tuolla Eija Kourimo - Anonyymi
Nämähän elävät ns. kaikki vakan alla - anteeksi nyt vain, mutta kömpikääs nyt jo viimein sieltä ylös elämän todellisuuteen.
- Anonyymi
VAARALLISIMMAT MAAT KRISTITYILLE
Pohjois-Korea
Somalia
Jemen
Eritrea
Libya
Nigeria
Pakistan
Iran
Afganistan
Sudan- Anonyymi
MITENKÄ pimeä voikaan olla PIMEÄÄ
- Anonyymi
Eiköhän tuohon listaan voida jo SUOMENKIN liittä määrätyliltä osin ?
- Anonyymi
VAARALLISIMMAT MAAT KRISTITYILLE
- miksi näitten annetaan liikua vapaasti seassamme
- Anonyymi
Kaikki näitten väittämät tuhoutuvat, sillä näitten aika on kaikeuden käsissä.
??? - Anonyymi
Mitkä ovat tämän joukon tavoitteet SUOMESSA ?
- Anonyymi
MIKSI PITÄISI MENNÄ TOISTEN KANTAPÄITÄ VAHATA
- Anonyymi
Voitte vain kuvitella miten naisten kävisi, näitten ves-kaljama silmien seassa
- Anonyymi
Googlaas ja olet hetkessä pilvissä saduissa ihanissa -
>>>> Reijo Taipale - Satumaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717