Rakkaus joka on kestänyt

Anonyymi-ap

Kysyisin onko muita jotka vielä vielä yli 10 vuoden jälkeen rakastavat toisiaan?
Meidän suhde alkoi niin että ensimmäisestä kirjeestä rakastuin mieheeni. Menin rakkaudesta aivan sekaisin. Mieheni rakastui ehkä hitaammin.
Meidän alkuamme ennen seurasi uni jonka näin, aikana jolloin olin todella syvissä vesissä. Unessa istuin kirkon takarivissä ja itkin suruani, luokseni käveli pappi jolla oli kullahtava kaapu yllä ja jokin katolilaisen papin korkea hattu päässä, hän kosketti pontsoani joka oli päälläni ja jonka äiti on joskus minulle neulonnut. Pappi sanoi älä itke tyttö hyvä, tähän sinun helmaasi on kirjailtu olet Raakkel.
Herättyäni unesta muistin raamatun Raakkelin ja luin hänestä ja Jaakobista. Tämän jälkeen kohtasin tulevan puolisoni.
Rakastuimme, menimme ajan kuluttua naimisiin. Olin jo 36 vuotias kun lapsettomuuden jälkeen saimme pojan ja sitten vielä toisen, niin kuin Raakkelkin sai Joosefin ja Benjaminin. Nyt olen jo kohta viisikymppinen ja elämä on ollut rikas monine vaikeuksineen, mutta ihanine päivineen kaiken yllä. Rakkaus ei ole mieheeni kuollut, se on kasvanut joka päivä ja siitä olen kiitollinen sekä pojistani, elämästä.
Miestäni on myös ollut helppo rakastaa, hän on lojaali, huumorintajuinen, sinnikäs, älykäs, rakakastava isä ja aviomies. Hän ei jätä eikä kääntänyt selkäänsä silloin kun yön mustat varjot olivat päällämme lapsen sairastuessa ja jaksoi hymyillä meille silloinkin kun hän teki ankarasti töitä, jotta maatilamme sai jatkaa tässä vaikeassa ajassa niin pelloilla kuin metsien huminoissa.
Kiitos elämä kun tulit ja sait tavallisen nuoren naisen kokemaan jotain ehkä elämääkin suurempaa 💜❤

3

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tehdään itsestämme niin vahvoja

Että kestämme myrskyä

Ja hiljaisuutta

Kestämme kaiken

Vankka pohja kestävälle suhteelle

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

😍 ­N­y­m­­­f­­o­­m­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#177072229

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Hienoa, onnea teille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7034
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3958
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3367
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2163
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2117
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2068
    Aihe