haalan
2010-09-29 08:52:35
Ilmoita
Musta on tosi hienoa saada nainen laukeamaan, kun mä nuolen häntä... on upeaa kun näkee ja tuntee naisen kiemurtelevan nautinnosta...
Mulla ei ole nyt mitään suhdetta tällä kertaa... suuseksi on asia, jota eniten kaipaan. Molemminpuolinen tyydytys siten, että saa "vaan olla" ja toinen laukaisee sut... ah, mikä nautinto...
Voi kunpa löytäisi sellaisen naisen, joka haluaisi suuseksiä. Edellinen tyttöystävä halusi kyllä ottaa vastaan mun kielihoitoa. Mutta siitä suhteesta ei sitten tullut kuitenkaan muuten mitään. Nyt kaipaan kovasti tuollaista kumppania... se voisi alkaa vaikka tapailulla, käytäisiin leffassa, ulkaltauduttaisiin toisemme lähelle... lopulta annettaisiin toisillemme sitä mitä tiedämme toisen tarvitsevan... ja ties vaikka siitä kasvaisi rakkausuuhde...
Olis esim tosi mahtavaa mennä naisen luo kylään... nainen on pukeutunut minihameeseen... hän tietää saavansa tänään suuhoitoa... viettää iltaa vaikka elokuvaa katsellen ja virittyen tunnelmaan... hän joutuisi odottamaan sitä että päästän hänet piinasta... voih... :-)
No, tässä sitä työpaikalla haaveilee kun ei millään jaksaisi alkaa väsäämään tuota raporttia... :-)
Mielihalu.
Anonyymi-ap
1
1052
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sinulla vinkin tynkää naisen genetaalialueen hyväilyyn
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225344- 254518
- 282631
- 342294
- 372048
- 151978
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211317Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224