Moi.. Oon koulus yhes neljän porukassa jossa en haluaisi olla.. He ovat samalla luokalla kuin minä ja niin on ne joitten kanssa tahtoisin viettää paljon aikaa koulussa ja varmaan myös vapaa ajalla. Minä oikeasti vihaan todella paljon yhtä tyttöä siitä porukasta ja ei se toinenkaan niin kiva ole.. Eli joo, luokassa on semmonen toinen iso ryhmä tyttöjä missä mä oikeesti haluaisin olla. Ne kaksi tyttöä joista en pidä ryhmässäni oli ennen niitten tyttöjen kanssa joitten ryhmässä tahtoisin olla.. Eli, jos menisin vain sen ryhmän luo minkä kanssa tahtoisin olla ja kertoisin syyn miksi tahtoisin olla sittenkin heidän kanssaan.. Minä ehkä todennäköisesti päädyn olemaan yksin ja minua ajateltaisiin huonona ystävänä kenellekkään.. Ryhmässäni on noin 7vuoden paraskaverini ja en oikein tahtoisi kertoa hänellekään että en tahdo olla enää niitten kahden tytön kanssa, koska hän varmaan tykkää olla siinä ryhmässä.. Mitä teen..?? Kun haluisin olla niitten toisten tyttöjen kanssa joista ryhmässäni olevat tytöt ei pidä.. Mutta en myöskään tahdo että olen muitten mielestä täysi kus1pää.. Pliis ei vihaa vaan neuvoi?
Kaveriporukat
Anonyymi-ap
1
117
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334153
- 573655
- 503160
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542368
- 402309
- 432288
- 162256