Moi.. Oon koulus yhes neljän porukassa jossa en haluaisi olla.. He ovat samalla luokalla kuin minä ja niin on ne joitten kanssa tahtoisin viettää paljon aikaa koulussa ja varmaan myös vapaa ajalla. Minä oikeasti vihaan todella paljon yhtä tyttöä siitä porukasta ja ei se toinenkaan niin kiva ole.. Eli joo, luokassa on semmonen toinen iso ryhmä tyttöjä missä mä oikeesti haluaisin olla. Ne kaksi tyttöä joista en pidä ryhmässäni oli ennen niitten tyttöjen kanssa joitten ryhmässä tahtoisin olla.. Eli, jos menisin vain sen ryhmän luo minkä kanssa tahtoisin olla ja kertoisin syyn miksi tahtoisin olla sittenkin heidän kanssaan.. Minä ehkä todennäköisesti päädyn olemaan yksin ja minua ajateltaisiin huonona ystävänä kenellekkään.. Ryhmässäni on noin 7vuoden paraskaverini ja en oikein tahtoisi kertoa hänellekään että en tahdo olla enää niitten kahden tytön kanssa, koska hän varmaan tykkää olla siinä ryhmässä.. Mitä teen..?? Kun haluisin olla niitten toisten tyttöjen kanssa joista ryhmässäni olevat tytöt ei pidä.. Mutta en myöskään tahdo että olen muitten mielestä täysi kus1pää.. Pliis ei vihaa vaan neuvoi?
Kaveriporukat
Anonyymi-ap
1
103
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717