Liian pieni rakennusmieheksi

Anonyymi-ap

Taidan lopettaa nämä hommat kun ei pää enää kestä sitä ainaista naljailua pituudestani. Olen siis 175cm ja näin ollen noin 10cm muita lyhyempi. Joka päivä joku sanoo että tähän ja tuohon hommaan tarvitaan pituutta. Joku ei halua työskennellä kanssani koska en yllä. Myös pomoni on sanonut että ei olisi pitänyt palkata näin lyhyttä. Hän suuttui koska en ylettänyt tekemään yhtä työtä ilman pukkia.

Hauska juttu on se että yksikään työ ei ole jäänyt tekemättä koska työmaat on täynnä telineitä. Olen myös ehdottomasti työporukan kovakuntoisin ja vahvin harrastusteni ja elämäntapojeni vuoksi. Ei ole tarvinnut vetää välillä henkeä kuten toiset. Hoidan työni aina parhaan osaamiseni mukaan ja haluan aina pyrkiä laatuun. Tämä ei kuitenkaan riitä koska olen niin lyhyt.

Aloin etsimään uutta työtä, jotain muuta kuin rakennustyötä mutta itsetunto on nyt aika alhaalla.

6

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mitenkähän ne raksamiehet entisaikaan pärjäsivät hommissa kun olivat järjestänsä 170 cm tai alle. Entisaikaan huoneet oli todella korkeita. Ei 250 cm kuten nykyänsä. Ja työt ja kantamiset tehtiin rankalla käsivoimilla. Raksahommissa on aina myös tarvittu pukkeja ja telineitä. Vaikea uskoa että tarina on noin kuten sanot. Outoa siis.
      Mikä erikoishomma on kyseessä, Telineiden pystytyshommako ??

• Anonyymi

Etsi toinen firma missä asenne työhön ja ihmisiin ja työtovereihin on kunnossa. Nykyinen työpaikkasi on täydellinen junttila.

• Anonyymi

Mitä pitempi raksahommissa, sitä useammin on selkä kipeä.

• Anonyymi

Etsi työporukka ja firma missä on toinen terve asenne

• Anonyymi

Kaikki työt on tullut tehtyä 35vuoden aikana raksalla ja pituutta 170senttimetriä, eikö teilläpäin telineitä ole? Lyhyt pituus eikä selkävaivoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7525
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4153
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3665
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3160
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2436
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2368
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40