Todettu tuo ibs kauan sitten, tähystykset tehty polyyppeja poistettu .Minulla ummetus/ripulipainotteinen muoto.Tuleeko kellään joskus verta paperiin wc käynnin jälkeen minulla toisinaan ,mistäköhän johtunee?Pitäisikö kiiruusti mennä lääkäriin?Onko tää tähän vaivaan mahdollisesti liittyvää vai jotain pahempaa?Stressaa kauhiasti ,mutta täällä meillä päin pitkät matkat lääkäriin ,puhelin tk.hon aina varattu.Siksi täältä nyt kyselisin jospa joku voisi kertoa onko samanlaista tapahtunut,kiitos paljon jos joku kertoisi!
Ibs ja välillä verta
Anonyymi-ap
1
305
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla aina ummetuksen jälkeen, kun oikein saa punnertaa ulostaessa tulee kyllä verta paperiin ja usein myös alavatsa kipuja ,minulla tuo ibs ripuli/ummetus sorttia eli molemmat ja ne kivut ovat väliin ihan kauhiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187488Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746291- 955194
- 524505
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494206- 2274091
- 443995
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283898- 553022
- 482556