Minä vain täällä

Anonyymi-ap

En siedä Bangladeshin,Intian ja Arabimaiden miehiä. Hyi hitto! Paskamaiden ihmisiä. Kyllä, ihmisiä hekin ovat mutten silti siedä niitä lähelläni. Olen salaa rasisti. Yritän piilottaa sitä näennäisen ystävällisyyden taakse, mutta oikeasti vereni kiehuu nähdessäni tai edes ajatellessani näitä kansan harmituksia. Haluaisiko joku samanmielinen jutella kanssani ja kertoa omia näkökantojaan??

1

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko kuullut Paavo Väyrysestä? Hän vapauttaa suomen suvakkien ja natohihhulien ytimestä. Vain Paavo Väyrysen rakkaudella maailma pelastuu ja natokiima poistuu.

Tiesitkö että Paavo Väyrynen on suomen suurin suomalainen, heti Jeesuksesta seuraava. Vain Paavo Väyrynen voi pelastaa, ei kukaan muu ole kuin Paavo Paavo siellä se Paavo on. Paavo rakastaa myös sinua ja kaikkia sinun kavereitasi, koska Paavo Väyrynen on kaikkien kaveri jonka rakkaus ei tunne rajoja ja hänen rakkautensa valo paistaa sinuun rakkauden reiän josta Paavo Väyrynen tulee sisääsi ja täyttää sinut Paavo Väyrysen loistokkaalla loistolla joka kimaltaa kuin timantti ja räjäyttää galaksit hänen kirkkautensa ja valovoimansa edessä.

Vain Paavo Väyrynen tietää miten suomi pelastetaan.

Miksi Paavo Väyrynen ei vielä ole suomen presidentti? No mediapelin takia, Paavo Väyrynen on median silmätikku ja silmätikkuna olemisella on kauaskantoiset merkitykset, nimittäin siten että ilman Paavo Väyrystä suomi hitaasti mutta varmasti tuhoutuu kun suvakit hyppivät seinille. Jos et tue Paavo Väyrystä vihaat suomenmaata. Kaikki aidosti isänmaalliset siniristiritarit tukevat vain ja ainoastaan Paavo Väyrystä joka luo tarpeet Suomen uudelle loistolle ja kukoistukselle ylivoimaisella tavalla joka vetää vertoja itse enkeleille ja taivaalle. Suomesta tulee Paavo Väyrysen johdolla uusi taivas jossa vain taivas on rajana mitä suomessa voidaan tehdä.

Mutta mitä sit tapahtuu jos Paavo Väyrynen ei ole suomen kuningas? No korruptio tulee tuhoamaan koko suomen maan kun mistää ei enää saada päätettyä ja lopulta suomesta tulee yhdysvaltojen sätkynukke jota ohjaa ilkeiden ihmisten salaliitto jonka tunnus löytyy jokaisesta yhdysvaltojen setelistä, nimittäin Illuminati joka pelkää Paavo Väyrysen tulemista, koska Paavo Väyrysen kirkkaus ja loisto sokeuttaisi illuminatin ja sen hämärät tavat tulisivat päivänvaloon ja suvakkien globaali salaliitto kaikkien näkyville ja sitten ei enää kukaan täysijärkinen äänestäisi suvakkeja enää, ja sitä ei illuminati halua vaan Paavo Väyrynen halutaan hiljentää.

Sano siis EI suvakeille, EI illunminatille, EI Natolle.

Sano KYLLÄ Suomelle, KYLLÄ Paavo Väyryselle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4644
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3785
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2474
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2201
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2054
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1858
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1738
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1517
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1391
    Aihe