Miten aktiivisessa käytössä Juuan avovankila on? Miten vaarallisia vankeja siellä pidetään?
Pidetäänkö sinne turisti kierroksia?
Juuan avovankila
19
1654
Vastaukset
- Anonyymi
Onkohan se enää edes käytössä
- Anonyymi
Kai se niin pitkään on toiminnassa kun viimeinen vanki on istunut tuomionsa loppuun. Vangittavia tulee jatkuvasti lisää, joten luulis homma rullaavan hyvin.
- Anonyymi
Turisteja ei pääse koska Juukaan ei oo turistit tervetulleita. Ainoastaan vangit jotka laitetaan lusimaan on ainuita ulkopuolisia.
- Anonyymi
Nurmes on yksi iso avohoitolaitos
- Anonyymi
Kunnostan maitolavani koirahotelliksi.
- Anonyymi
Jos haluaa pillua niin pitääkö anoa pääsyä muuhun vankilaan?
- Anonyymi
Olen vuokrannut itselleni yksiön avovankilasta. Chevylle löytyy autokatospaikka.
- Anonyymi
On huhuttu että Juuan avovankilan punttisalilla on nähty levytangossa chevy renkaat ja chevyn penkkejä kuntopyörän istuimena.
- Anonyymi
chevyn katto oli kanoottina ja sillä karkas melomalla jesse james...
- Anonyymi
Tee ilkeytä vaikka naapurillesi niin pääset tutustumaan vankilaan.
- Anonyymi
Miks naapurille?
- Anonyymi
Olin Juuassa piknikillä ja sain 3 vuotta ehdotonta vankeutta Juuan avovankilaan koska olen turisti ja 4850€ sakkoa luvattomasta oleskelusta ja Juukalaisuuden häirinnästä.
- Anonyymi
On Juuan avovankila käytössä. Ainut paikka johon ulkopuoliset ja turistit laitetaan.
- Anonyymi
Juuan avovankila vierailulle pääsee tietynlaisella rikosrekisteri statuksella.
- Anonyymi
Voiko Juuassa opiskella Juuan avovankilan vangin vartijaksi?
- Anonyymi
Jo vain. Tietenkin Juuan tohtori opistossa.
- Anonyymi
Juuan hotelli on käytössä
- Anonyymi
Juuan avovankila on fiktiivisessä käytössä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427065
- 323968
- 473401
- 412968
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402088