Jarrun eston rakennus

Anonyymi-ap

Terve,
Olisi pääasiassa mökin rannassa asustava traileri kyseessä. Ärsyttää suunnattomasti kun siinä jää jarrut aina päälle, tai osittain päälle vaikka kuinka koittaa kikkailla. Onko jotain valmista patenttia jolla saisi tuon aisan pysymään ulkona myös peruuttaessa? Ja sitten kun olisi vielä sellainen patentti jonka saan helposti pois, sekä muistan ottaa pois kun lähden liikenteeseen ajelemaan. Yksi vaihtoehto tietenkin on vetää pistoke nippusiteillä siihen patenttiin kiinni, jolloin väkisin muistaisin tuon patentin irrottaa kun päätän laittaa pistokkeen kiinni autoon.

Ajot maantiellä siis lähinnä katsastukseen ja takaisin ja korkeintaan kerran kesässä joku kalareissun heitto johonkin Saimaalle.

9

342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Järkevintä on korjata tuo jarrumekanismi että se toimii kuten kuuluukin.

• Anonyymi

Tämä varmaan joo, mutta miten korjaat sen että jarru ei jää yhtään päälle makaamaan kun peruuttaa trailerin paikalleen? Mikäli vene on trailerin päällä, niin saan suht hyvin jarrut irtoamaan kun nykäsen auton vähän eteenpäin, mutta pelkkä kevyt traileri ei tunnu tuota liikuttavan tarpeeksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä varmaan joo, mutta miten korjaat sen että jarru ei jää yhtään päälle makaamaan kun peruuttaa trailerin paikalleen? Mikäli vene on trailerin päällä, niin saan suht hyvin jarrut irtoamaan kun nykäsen auton vähän eteenpäin, mutta pelkkä kevyt traileri ei tunnu tuota liikuttavan tarpeeksi

Kun sen korjaa, niin se toimii myös ilman kuormaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun sen korjaa, niin se toimii myös ilman kuormaa.

Okei, mut miten mä korjaan ehjän? Vai pitääkö koko trailerin pää uusia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korjaamoitakin on olemassa, ettei sinun tarvitse pähkäillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EI se ole ehjä jos noin toimii.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🍑 ­­­N­­y­­­m­f­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17726819L

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Wanhoilta karavaanareilta kannattaa kysyä. Joskus käytetty eräänlaista toteutusta (en kerro laittomuuksia palstalla), kun pienitehoisilla autoilla oli vaikeaa peruuttaa matkailuvaunua.

• Anonyymi

Minulla on 2 jarrullista venetraileria . Molemmissa on kaasujousi joka työntää vetopäätä eteenpäin . Jarrurummuissa on myös mekanismi joka peruutettaessa vapauttaa jarrun .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5264
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4458
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2571
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2274
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2018
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1948
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1617
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1551
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1287
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1194
    Aihe