Ketään 18-45 abdl ihmisiä etelä-pohjanmaan alueelta? Olen 18 vuotias tyttö joka asuu lapualla. Olen kiinnostunut vaippailusta ja harrastan sitä usein. Olisi kiva löytää muita ihmisiä joilla tämä fetissi sattuisi olemaan. Tykkään naisista, miehistä ja kaikista muista sukupuolista.
Abdl ihmisiä etelä-pohjanmaa alueelta?
7
369
Vastaukset
- Anonyymi
Asun pohjois- pohjanmaalla, oon 29 vuotias mies, onnistuu kyllä matkustaminen kauemmaskin :)
- Anonyymi
Cindy_abdl kirjoitti:
onkos sulla jotakin sosiaalista mediaa missä jutella? esimerkiski kik tai snapchat? :D
Kik ja snapchat löytyy, laitatko tähän omas nii lisään sut :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kik ja snapchat löytyy, laitatko tähän omas nii lisään sut :D
Laitoin kikissä tällä sun suomi24 nimimerkillä pyynnön että jospa osu oikeaan :D
- Anonyymi
Posti toimii?
- Anonyymi
Juu, toimii. Laita tulemaan.
- Anonyymi
18 vuotias täällä 😆
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305760- 345243
- 292974
- 342424
- 372108
- 152068
- 351882
- 121681
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594