Mitäköhän sitä löytäis ittellensä sugardaddyn? Oon 21v opiskelija nainen ja pidemmän aikaa ny jo asiaa pohtinu
Sugardaddy
8
1049
Vastaukset
- Anonyymi
Minun aloitukseni 😅. Olen oikeasti vain muutaman vuoden vanhempi kuin tuo kohderyhmäni. On se heidän ikäänsä nähden suhteellisesti tarkasteltuna melko paljon.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17729508z
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Onko ruumiisi niin halpa että on kaupan? Miettisit nyt edes vähän...
- Anonyymi
Olet pikukkupikku aivoissasi saanut ajatksen että voisit toisten siivellä helposti elellä heitä hyväksikäyttäen? Joo. Siitä veen pahviaivo. Et ole mikään järjenjätteliläinen?
- Anonyymi
Sehän on win/win kummallekin ja vapaaehtoista. Mielelläni itsekin tekisin noin, mutta olen jo 35 vuotias, joten alkaa olemaan liikaa ikää tuollaiseen.
- Anonyymi
Kannattaisiko puhua aikuisten oikeesti, olet kuitenkin jo täysi-ikäinen.
Unohda sugardaddyn hakeminen, ei niitä ole tuolla nimikkeellä.
On vain seksistä maksavia miehiä.
Voihan sitä kavereille selittää että juttelet vain mukavia setämiehille ja saat niiltä rahaa.
Laita ilmoitus jollekin deitti-palstalle, esim tänne suoli24, ehkä tapaamme. Massia löytyy, mutta ei irtoa pään silittelyllä ja jutustelulla. - Anonyymi
mää vois ruvet, mut ei oo rahhoo...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427125
- 323978
- 503438
- 412978
- 172756
- 372248
- 162216
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472157- 432112