Alkaa olla niin iäkäs nykyinen muunmerkkinen 4x4 joten uuden pakasta vedetyn taidan ostaa. Tutut vinkkailee saksantuonti bmw versioita vastaavalla hinnalla n26000€ mutta en nyt itse tunne että monivikaisia saksan preermiumia haluan oman talon omaan pihaan omaan talliin parkkeerata. Minulle kun bmw on nolostuttava merkki mutta dacia on rehellinen halpa liikkumaväline.
No se siitä aloituksesta. Mitä on todellinen kulutus tavallisessa rauhallisessa käytössä? Kun toisaalta tuo bensakone kiinnostaa mutta kumpi on käytössä joustavan väännökäs? Tärkeintä on koneen luonne että on kokoajan halukas vetämään sillä voimalla mitä mitä koneesta lähtee eikä ole ns kokoajan piiskattava ja kierrätettävä että on edes jotain vetoa. Nuorempana oli 454 chevy ja pidin kovasti sen vähistä hevosvoimista ja väännöstä kun se oli aina kokoajan veto heti käytössä vaikka oli olemattomat kierrokset. Bensaa kului sangoilla mitaten.
Nyt jo ajattelen kulutustakin mutta koneet on niin erilaisia ja enää se diesel ei ole automaattisesti mikään paljon pihimpi. Jään eläkkeelle jonkin ajan kuluttua ja taloudellisuus on tärkeä myös. Jotain 10-15 tkm väliin on ajo vuodessa.
Duster 4x4 diesel harkinnassa
19
163
Vastaukset
- Anonyymi
Oliskohan vielä viisasta odottaa milloin se 1,3 turbokone tulee Dusteriin vakio moottoriksi että näkisi kuinka vääntävä se on . Uskoisin kylläkin että se 1,5 dieseli on väännöiltään elastisempi panos
- Anonyymi
Näyttää olevan nyt myynnissä bensa turbo 1.33cm3 150hv 4x4 ja autolehdissä konetta pidetty nöyränä vetämään. Ei ole omaa kokemusta.
https://www.dacia.fi/wp-content/uploads/2022/08/tekniset-tiedot-duster.pdf
Järki auto ja näky katukuvassa muttei korjaamolla. - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17732126R
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kannattaa vilkaista tuonne asiallisellle Dacia-foormumille, josta haluttu tieto voi löytyä jo valmiina tai vaikkapa kirjautua kommentoidakseen / kysyäkseen kokemuksia:
- http://www.rtf.fi/keskustelupalsta/viewforum.php?f=39
ps. Juuri huomasin, että kommentit vaikuttavat loppuvan vuoteen 2021, onkohan tuo hyvä foorumi telakalla tai kokonaan lopetettu?- Anonyymi
Ei ole mitää keskusteltavaa kun ei ole vikoja.
- Anonyymi
Älä sorru tusteriin. Toistan, osta aito Rellu.
- Anonyymi
Älä sorru tusteriin. Toistan, osta aito Rellu.......Eikö tuo joutavanpäiväinen höpötys sulta lopu,, koetappas löytää vastaava Renault ja vielä 4x4 jolla on nuo maasto ominaisuudet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sorru tusteriin. Toistan, osta aito Rellu.......Eikö tuo joutavanpäiväinen höpötys sulta lopu,, koetappas löytää vastaava Renault ja vielä 4x4 jolla on nuo maasto ominaisuudet
Ihan niin kuin sinä missään maastossa sillä ajaisit. Markkinointi purrut ja syntynyt mielikuvat omasta maastossa ajamisesta kun oikeasti ajat korkeintaan soratietä mihin riittää mikä tahansa auto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan niin kuin sinä missään maastossa sillä ajaisit. Markkinointi purrut ja syntynyt mielikuvat omasta maastossa ajamisesta kun oikeasti ajat korkeintaan soratietä mihin riittää mikä tahansa auto.
Ihan niin kuin sinä missään maastossa sillä ajaisit........ Tee tuo kysymys tämän aiheen aloittajalle , olen melko varma että hän ei nelivetoista Dieseliä aio hankkia katumaasturiksi !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan niin kuin sinä missään maastossa sillä ajaisit........ Tee tuo kysymys tämän aiheen aloittajalle , olen melko varma että hän ei nelivetoista Dieseliä aio hankkia katumaasturiksi !
Kyllä aikoo, ja reppana luulee dusterista vielä saavansa jotain....kurkatkaapas pohjan alle kun on 3 vuotta vanha...ihan vihjeenä vain...toisissa on pelkkää ruostetta maalin paikalla ja ajettu jopa jo 32 000 kilometriä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä aikoo, ja reppana luulee dusterista vielä saavansa jotain....kurkatkaapas pohjan alle kun on 3 vuotta vanha...ihan vihjeenä vain...toisissa on pelkkää ruostetta maalin paikalla ja ajettu jopa jo 32 000 kilometriä...
Kyllä aikoo, ja reppana luulee....Kuvitteletko todella selvänäkijää itsestäsi ,,,,,riitaahan sinä vain haastat !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä aikoo, ja reppana luulee dusterista vielä saavansa jotain........Vielä se yksi helppoheikki jäi tälle palstalle, Sulla ruostuu persepuolelta alushousut ennen kuin Dusterin pohja ,,,ja kun tämän aiheen aloittaja vaikuttaa olevan aikamiehiä verrattuna sinuun(joka elää haavemaailmaa niin vetädykiltisti satuilemaan vaikka kuutamolla ohjelmaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä aikoo, ja reppana luulee dusterista vielä saavansa jotain........Vielä se yksi helppoheikki jäi tälle palstalle, Sulla ruostuu persepuolelta alushousut ennen kuin Dusterin pohja ,,,ja kun tämän aiheen aloittaja vaikuttaa olevan aikamiehiä verrattuna sinuun(joka elää haavemaailmaa niin vetädykiltisti satuilemaan vaikka kuutamolla ohjelmaan
Muuten vaan tällä tavalla hylkäävät dustereita tien varteen briteissä?
https://bharathautos.com/wp-content/uploads/2014/12/renault-dacia-duster-rusters-corrosion-boonet.jpg
- Anonyymi
Ihan niin kuin sinä missään maastossa sillä ajaisit..... Minun kohdalla tuo vois olla totta mutta minulla on vain MCV ja Clio eikä mitään tarvettakaan nelivedolle. Mulla on aikaa kävellä huonot tiet
- Anonyymi
Lumisina talvina nelivedosta on hyötyä kaupungeissakin, sillä usein parkkipaikat voivat olla melko korkeankin auratun lumipenkereen takana, jonne perusautolla meneminen ja pois pääseminen on melko hankalaa.
"Tätä nelivetoa suomalaisasiakkaat rakastavat – näistä syistä Dusterin hinta-laatusuhde on täysin ylivoimainen"
- https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/45aecca8-94f4-4247-8749-6c8fe72a34f6 - Anonyymi
Aikas pahoista paikoista tuolla pääsee ihan normirengastuksellakin ja maastorenkaat tekisivät sitten lisää eroa.
"TN Autos Programa 16 | Test Drive Renault Duster"
- https://www.youtube.com/watch?v=80r2JLeeWJk
Off road:
- https://www.youtube.com/results?search_query=duster+4x4+off+road - Anonyymi
Tusteri on kyllä hyvä. Kaikki tusterin hankkineet ovat viisaita. Toistan VIISAITA.
- Anonyymi
Tusteri on kyllä hyvä. Kaikki tusterin hankkineet ovat viisaita. .....Kerro mikä sinua riivaa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tusteri on kyllä hyvä. Kaikki tusterin hankkineet ovat viisaita. .....Kerro mikä sinua riivaa ?
Minua riivaa ihmisen epätäydellisyys. Toistan vain täydellinen ihminen valitsee tursterin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738