Minkälaisia ajatuksia tai fyysisiä kokemuksia Juukalaisilla on Juuan liikenneympyrästä? Onko tehty ennätyksiä?
Juuan liikenneympyrä
36
897
Vastaukset
- Anonyymi
Minun henkilökohtainen ennätys on että olen päässyt melkein puoli kierrosta törmäämättä kehenkään.
- Anonyymi
Parempi,että menet tästä lähin sitten taxilla
- Anonyymi
Minä olen pitänyt aamupäivä brunssin nudustina Juuan liikenneympyrän keskellä. Jälkiruuaksi häpeilemättä kaikkien nähden torttua ja karvatonta piparia.
- Anonyymi
Suututin setämiehen kiihdyttämällä ensiksi ympyrään, torveaan soitteli mutta äänensä vapisi kun tavoitin kylällä.
- Anonyymi
Ympyrää pitäisi korottaa metrillä, niin alkaisi tehota, samoin aurausviitat voisi korvata ympärivuotisilla rautakangeilla niin oppis kakaratkin ajamaan suoraan tiellä.
- Anonyymi
Ei liikenneympyrässä kuulu ajaa suoraan. Enemmän tai vähemmän joutuu rattia kääntämään. Rautakanki turistien perseeseen jos uskaltavat Juukaan.
- Anonyymi
Te nurmeslaiset ette osaa edes liikenneympyrää käyttää vaan ajatte suoraan läpi.
- Anonyymi
Miks Juuasta ei löydy risteystä jossa ois liikennevalot?
- Anonyymi
Käviskö suihkulähde Juuan liikenneympyrän keskelle?
- Anonyymi
On kuulemma tapana pulkkailla Juuan liikenneympyrässä.
- Anonyymi
Onko kukaan saanut pimpsaa liikenneympyrässä?
- Anonyymi
Paras ja turvallisin paikka saada pimpsaa Juuassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras ja turvallisin paikka saada pimpsaa Juuassa.
Onko niin turvallinen että ei tarvitse edes kumia käyttää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko niin turvallinen että ei tarvitse edes kumia käyttää?
On sen verran turvallista jättää kumia vaan varren osalle.
- Anonyymi
Nettikyläpoliisille ihka oma kyttäyskoppi keskelle ympyrää!
- Anonyymi
Koirankoppi
- Anonyymi
Keskelle voisi laittaa kaukotieviitat, esim. etäisyys rajalle tai Kolille.
- Anonyymi
Naudan kivestaljan voi ostaa kiepistä. Lämmittää kivasti Juuan liikenneympyrässä pyllyn alla.
- Anonyymi
Onko totta että audissa moottorin lohkolämmitin on pelkkää naudan kivestaljaa?
- Anonyymi
Aion muuttaa leikkimökistäni ympyrän keskelle.
- Anonyymi
Onko liikenneympyrässä majoittuminen sallittua tai sanotaako näin että onko erikseen kiellettyä?
- Anonyymi
Mie erehyin siihen karuselliin ja ihan sekasi oli humeetti kun piäsin pois.
- Anonyymi
Liikenne ympyrässä voi pahimmillaan kokea jopa 10G:n voimia joka aiheuttaa tajunnan menetyksen ja housuihin ripuloinnin.
- Anonyymi
Juuan liikenneympyrästä tehdään ovaalirata.
- Anonyymi
Tee ratasi vaikka esim. Leskelän tai jonkun vastaavan pellolle. Paska luistaa parhaiten.
- Anonyymi
Paskan saa luistamaan kaikkein parhaiten ummetus lääkkeillä, joita saa tietenkin kierrätyskeskus kiepistä.
- Anonyymi
Itse kokkailin kabanossia parilalla auton kyydissä Juuan kylällä. Juuan liikenneympyrän kaarteessa kabanossit kimposi viereisen matkustajan pilluun ja pallini jätin parilan väliin.
- Anonyymi
Ei kannata ananasta pitää ohjaamossa kun ajat Juuan liikenneympyrän kaarteeseen. Raapii inhottavasti pakaroita.
- Anonyymi
69 on vaikea Juuan liikenneympyrässä. Varsinkin kun sen yhdistää ajamiseen.
- Anonyymi
Osaako joku muka ajaa Juuassa liikenneympyrässä?
- Anonyymi
Onnistuu jos vain pilatsu hivelee kieltä.
- Anonyymi
Eksyin päiväkausiksi juuan liikenneympyrään.
- Anonyymi
Osta kompassi tai lataa sovellus kännykkääsi ja opettele ensin käyttämään sitä,niin et eksy seuraavalla kerralla.
- Anonyymi
Päästä irti ratista niin pääset pois ympyrästä!
- Anonyymi
Mä laitan rattilukon päälle ja käsijarru myös päälle. Siinä siinä sit nauttien hurjista G voimista.
- Anonyymi
Naarmutan auton ikkunaa kiveksien karvoituksella.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010