Alkoi huolestuttamaan tuo homma, kun itse olen jonossa hakemuksen käsittelyyn. Työpaikka on, maksuvaraa on laskettu olevan 700 €/kk, velkasumma on alle 30 000€, velkahyrrä käynnistyi jonkun 15 vuotta sitten vaikeassa parisuhdetilanteessa, en ole velkaantunut kymmeneen vuoteen lisää (lainoja olen kyllä välillä joutunut ottamaan uusia maksettujen tilalle), en ole ulosotossa eli lyhentelen velkoja koko ajan (korkomenot vaan tekevät hommasta älytöntä), veloista ja budjetista minulla on ollut aina kirjanpito (kirjanpito ei auta, kun viivan alla oleva luku on useimmiten miinusmerkkinen). Mihinkähän tuo voi vielä kaatua? Mikä teillä on ollut hylkäyksen syy?
Jonotusvaiheessa on käsketty olemaan ottamatta lisää velkaa ja lyhentämään lainoja maksuvaran verran. Minä lyhentelen joka kuukausi enemmän, mitä laskennallinen maksuvarani on, mutta joudun joka kuukausi siirtämään luottokortiltani ja joustoluotolta rahaa pankkitililleni. Velka tai lainojen lukumäärä ei siis lisäänny, kun maksan ensin ja nostan sitten taas rahaa. Toivottavasti tuota ei lasketa velan ottamiseksi.
"Takuusäätiön takaus myönnettiin vuonna 2021 noin joka kolmannelle hakijalle" -Mitä ihmettä...
Anonyymi-ap
1
219
Vastaukset
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17734186c
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467465
- 324108
- 573635
- 503150
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522386- 532327
- 432278
- 372268
- 162256