Emme tiennet silloin mikä siitä on kehittymässä. Uusi äänestys olisi paikallaan koska eu on nyt eri kun silloin.
Saimme äänestää liittymisestä euroopan unioniin
9
73
Vastaukset
- Anonyymi
Euroon liittymisen, ei pitänyt olla itsestäänselvää, vaan, kuinkas sitten kävikään?
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17734332v
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Äänestys oli "neuvoa antava" ei, siis sitova.
Kerran sukupolvessa, siis 20...30 vuoden välein, olisi ihan asiallista todentaa kansalaisten kannatus jäsenyydelle. Sopisi varmaan parlamenttivaalien ohjelmaan?
Uudet sukupolvethan eivät ole saaneet sanoa mielipidettään.- Anonyymi
Vain Suomea vihaavat putinatsit vastustavat EU:ta.
- Anonyymi
NATO maksajaksi joutumisesta ei Suomen kansa saa äänestää. Väkisin viedään Suomen kansaa teuraaksi NATO alttarille kuin pässiä konsanaan.
- Anonyymi
Persuputinit halluu EU n hajoavan ja Suomesta diktatuurivaltio Persuputinland!!!!
EU n ja kumppaneitten kanssa olemme vahvoja !! Välttämättä emme NATO a niin tarvitse !! Meitä ei lähiaikoina uhkaa mikään!!
- Anonyymi
En minä ainakaan saanut äänestää, muut päättivät.
- Anonyymi
emme saannet äänestää ,mutta maan petturi niinistö ilmoitti että suominliittyy euhun samoin niinkuin nyt natoon ,tämän paska läjän tekosia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
- 20959
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 80899