Etsin itselleni ystävää. Iällä tai sukupuolella ei ole väliä.
Asun keskisuomessa ja haluaisin löytää jonkun kenen kanssa vaikka alkuun voisi kirjoitella sähköpostin välityksellä ja joskus nähdä. Minulla ei ole oikein ystäviä enään, ne ovat vaan jääneet paikkakunnan vaihdon seurauksena.. olen itse 30v nainen. Rakastan koiria ja minulla on hyvin musta hummorintaju 🙈😁 varovasti _ 1 @ hotmail .com
Etsin ystävää
5
1080
Vastaukset
- Anonyymi
Moikka,
Voitaisiin kirjoitella, itse myös mustan huumorin ystävä ja etsin lähinnä myös kirjoittelu ystävää, sekä sellaista yhteyttä jossa jakaa ajatuksia elämästä. 😎😇 eipä muuta, laita viestiä jos vielä ystävän hakua päällä.- Anonyymi
tuossahan se on aloittajan sähköpostiosoite, senkun viestiä hälle rustaamaaan. Ei se ota jos ei annakaan :)
- Anonyymi
😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
Oleto saanut jo ystäviä?
- Anonyymi
Itse olen myös keski-suomesta. Olen aloittajaa (2025) 25v vanhempi mies. En usko, että ystävyyttä voi alkaa virtuaalisesti koska sen livessäkin vaikeaa. Kokemusta on. Ja kyllä se ikäerokin jotain painaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334153
- 573655
- 503160
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542368
- 402309
- 432288
- 162256