Harry eka kerta - raiskaus?

Anonyymi-ap

Sasha kertoo että Harry tarjosi hänelle pubissa koko illan drinkkejä ja shotteja, oli aloitteen tekijä ja niityllä tapahtumat etenivät niin vauhdilla ettei humalainen Sasha oikein tajunnut mitä on tapahtumassa. Viidessä minuutissa se oli ohi eikä pari tavannut enää. Arvatkaas, minkälainen tapahtuma tuosta tulee mieleen. Aivan liian usein se on joku tuttu joka raiskaa.

10

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tapahtumaa ei suunniteltu eikä siitä keskusteltu, Harry vaan iski lupia kyselemättä kiinni kuin sika limppuun, kun oli ensiksi juottanut tytön tarpeeksi humalaan.

• Anonyymi

Olivat kyllä molemmat kännissä
        Joten , nainen oli itse halukas . Mutta Harryhan oli alaikäinen ! Nainen ei ! Eikös hän ole sillon rikoksen tehnyt ?
        Mistään raiskauksesta ei kyse ole ollut ja tuo nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joten , nainen oli itse halukas . Mutta Harryhan oli alaikäinen ! Nainen ei ! Eikös hän ole sillon rikoksen tehnyt ?

Rahastaa nyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tehnyt. Harry oli jo tarpeeksi vanha päästääkseen laillisesti pukille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rahastaa nyt

Niin Harry todellakin tekee. Todella vastenmielistä miten etuoikeutettu miljönääri-kuninkaallinen paljastaa intiimejä asioita ensimmäisestä kerrasta kysymättä siihen lupaa toiselta osapuolelta.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🍑 ­N­y­­m­f­o­­m­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17740272Q

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Ja Wiliam kouri julkisesti nuoren naisen rintoja
        Kännissä kun oli
        Kavereiden kanssa hiihtämässä

• Anonyymi

Ainakin vallan väärinkäyttöä: kuninkaallinen etuoikeuttu Prinssi ruinaa työväenluokkaan kuuluvalta tallitytöltä pesää kun on ensin tarjonnut tälle viinaa. Onhan tuo enemmän kuin kyseenalaista siihen nähden millaista woke feministin kuvan Harry yrittää itsestään tarjota.

Eikä anna myöskään mitään herrasmiehen kuvaa siitä että ilman toisen lupaa kirjoittaa asiasta vielä kirjaan. Onneksi suuren yleisön sympatia tuntuu kommenttien perusteella olevan Sashan puolella.

• Anonyymi

Kaikkein ällöttävintä juuri tuo kahdenkeskisten asioiden rääpiminen julkisesti. En kunnioita sellaista miestä pätkääkään joka julkistaa panohommansa koko maailmalle. Onko Harry ollut huumeissaan kun tuota kirjaa on tehty? Anoppi kantanut höpöheinää ja kihertänyt Meganon kanssa kuinka tyhmä mies.

• Anonyymi

No koko kirjahan on pelkkää hullun fantasiaa ja Meghanin ylistämistä. Saattaahan olla että Harry on pössypäissään nukahtanut kun on saanut yhden virkkeen valmiiksi ja Meghan on sitten naputellut sinne omia ylistysjuttujaan. Harry tuskin muistaa kuka ne sinne kirjoitti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6963
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3320
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2919
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2696
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2186
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2133
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2010
    Aihe