Vaikka osaltamme onkin saatettu syyllistyä laiminlyönteihin, voidaan taholtamme kuitenkin todeta, että Tuurin saunassa panostaa interaktiivisuuteen ajattelematta viimeaikaisia absurdeja väittämiä.
Tuurin Saunassa
12
651
Vastaukset
- Anonyymi
Taas nauretaan kippurassa. toi on todella hyvä
Palstavahti fani - Anonyymi
kyllä oli hyvä sauna ...kiitoksia kaikille komistuksille,,,,,nähdään ja nautitaan
- Anonyymi
Kotkassa uusi par 3 golf kenttä, santalahdesta n 10 km
Ei creencardia ei jäsen maksuja vauvasta vaariin
Par 3 9 reikää Vain 8 euroa
E passi smartum pankkisiirto mobilpay
OS Jokipolku62 koivula kotka - Anonyymi
Mulla on rumatikki mukana saunassa.
- Anonyymi
Se on hyvä tehdä niin , että ottaa mukaansa saunaan. Rumatikki on erittäin suosittu kapine varkaille,
Syksyllä varastavat eniten, kun talvi on tulossa. - Anonyymi
Minä otan aina kytkimenumpivauhtipyörän mukaani saunaan ,kyllä siittä riittää juttua alalauteella .
- Anonyymi
Minä käyn aina naisten saunassa rumatikin kanssa Rauhalahdessa.
Palstavahti Kuopiosta - Anonyymi
Olin lauteiten alla, oli hyvät näkymät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin lauteiten alla, oli hyvät näkymät.
Tuurissa on miestenpuolella Alde miehiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuurissa on miestenpuolella Alde miehiä.
Onko siellä reinoille varattu oma vuoro?
- Anonyymi
Joo kyllä varasin yöllä klo 01;36 meille saunan Rauhalahdesta , kun tuli suuri ikävä Reinoani.
Palstavahti Kuopiosta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224124- 183146
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3942238Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 271911
- 311777
- 321639
- 141417
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681250- 121221