...että ranteet paukkuu!
Kohta alkavat autot jälleen kuljettaa raskaita kuormia. Sunnuntai on hyvä päivä! Rahaa tulee niin...
13
172
Vastaukset
- Anonyymi
Nouseekohan ketään Lastusista kyytiin?
- Anonyymi
Reino ja Erja ehkä nousevat. Muita ei siten olekaan, saa markkinointipäällikkö kyyditä ystävänsä kaikessa rauhassa ja pitää motarin pitkillä suorilla palopuheitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reino ja Erja ehkä nousevat. Muita ei siten olekaan, saa markkinointipäällikkö kyyditä ystävänsä kaikessa rauhassa ja pitää motarin pitkillä suorilla palopuheitaan.
Reino ja Erja-munmu eivät käytä enää Valkeakosken liikenteen busseja. Ovat kuulemma kyllästyneet niihin vanhoihin savuttaviin katurinriehoihin, jotka tapaavat vielä porsia usein kesken matkaa pitkin tienvieriä.
MUAAHAHAHAHAHAAAAAAA!!!!!!
BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOO!!!!!!!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reino ja Erja-munmu eivät käytä enää Valkeakosken liikenteen busseja. Ovat kuulemma kyllästyneet niihin vanhoihin savuttaviin katurinriehoihin, jotka tapaavat vielä porsia usein kesken matkaa pitkin tienvieriä.
MUAAHAHAHAHAHAAAAAAA!!!!!!
BUOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOO!!!!!!!!!VL:n kalusto on ensiluokkaista.
- Anonyymi
Byähähähääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää,Byähähähääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää,Byähähähääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää,Byähähähääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
- Anonyymi
Kyllä totisesti tulikin!
- Anonyymi
Parasta kuitenkin oli hymyilevät matkustajat.
- Anonyymi
Minä kiitän Valkeakosken Liikennettä hyvästä palvelusta. Kiitos.
- Anonyymi
En tosin tiedä mitä yritystä aloittaja tarkoitti mutta minä kiitän Valkeakosken Liikennettä. Matkustan sillä usein. Kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tosin tiedä mitä yritystä aloittaja tarkoitti mutta minä kiitän Valkeakosken Liikennettä. Matkustan sillä usein. Kiitos.
Kyllä tarkoitin juuri Valkeakosken Liikennettä.
T. Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kiitoksista!
- Anonyymi
shartter lupilla on kiljupullot avattu ja teksti on sen mukaista. Yhtä järkevää kuin VL:n liikennöinti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467495
- 334133
- 573645
- 503150
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons532409- 542348
- 382281
- 432278
- 162256