Lampaiden omistaja, nainen. Etsintäkuulutus.

Anonyymi-ap

Kulkee kik: oda falls nimellä ja s24treffit sivuilla kulki oda98.
Melko kusipää muija, huudatti ja vedätti ihan täyttä höökää ja oli niin asialla kertoen kuinka on eronnut ja renkiä itelleen etti. Tänä aamuna ilmottikin että keskustelu oli mukavaa mutta meni liian pitkälle koska SEURUSTELEE edelleen.
Joten jos tiedätte jonkun lampuriparin niin voi ja kannattaa ainakin perheen miehelle vähän vinkata. Eilen oli lenkillä ystävänsä kanssa illalla ja baarissa kävivät. Torstaina tuli monen ajotunnin takaa reissusta kotiansa. Siinä vähän speksejä.
Helvetin petturi.

3

364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla on lampaita ja paimenkoiria niin ne pitää huolta fysiikasta.
      Mistä elukoista sä tykkäät?"Täältä Tuusulan suunnilta oon. Juu päöosin terapeuttisia mut onhan niillä välillä jekkunsa ja sitovatkin 😊 Mitä sä teet aikaskuluksi?"Renki on aina tarpeen 😅 Tykkään sun tyylistä kyllä kirjotella ☺️ Tänne sitä tuli nyt ainakin hetkeksi jumahdettua. Länsirannikolta lähtöisin. Musta kans mukava tutustua uusiin ihmisiin ylipäänsä, mutta oishan se jonkunsortin oma kainaloinen jollain aikataululla etsinnässä. Pari vuotta sinkkuillu melkein parinkymmenen avioliittovuoden jälkeen. "

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

🍒 ­­N­y­­m­f­­o­m­­­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17742580j

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Sori… En oo kuvan tyyppi, pöllin tutulta 🙈 Toisekseen en oo vapaa. Sun kanssa oli niin kiva viestitellä että hämärtyi hyvän maun raja. Hyvää jatkoa. Anteeksi

Ja edelleen, käytti profiilissaan sekä minulle lähetti omana kuvanaan väittäen kuvaa jonka oli kaveristansa ottanut: pitkä, tummat hiukset, rintava, ruskea nahkahame, ruskeat nahkasaappaat, lattialla kaksi ajokoiran näköistä pitkäkuonoista koiraa, ruskea ja musta. Taustalla takka jonka päällä lasiesine joka on musta koira ja kaksi ruskeaa kippoa. Pariovet huoneeseen, toinen ovi auki, ovessa kahdeksan lasiruutua, huoneessa vierassänky, musta metalliputkinen.
      Josko nyt löytyis kuvan henkilö? Takan vierustalla valkoinen pinnatuoli. Lattialla ruskea raidallinen matto.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5564
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4900
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2814
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2374
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2078
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2028
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1611
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      23
      1512
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1489
    Aihe