Haluaisin kuulla kokemuksianne jäätyneestä olkapäästä?
-Oliko teillä turvotusta myös niskassa ja hartiassa?
- Kuuluuko siihen turvotus?
-Kauan jäätynyt olkapää vaivasi?
-Mikä hoito auttoi parhaiten esim. narkoosimanipulaatio, fysioterapia, kortisoni tai joku muu hoito?
-Oliko väsymystä?
-Oliko tunnottomuutta kädessä?
-Mihin asti kipu säteili?
-Oliko teillä myös nestettä nivelessä tai kädessä?
Kokemuksianne jäätynyneestä olkapäästä?
6
288
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla ilmeisesti k.o oleva vaiva, lääkärissä en ole viellä käynyt mutta oireet täsmäävät. Kipu säteilee aina kyyränpäähän asti olkapään yläosasta alkaen.
Välillä olkanivel on pikkasen turvoksissa ja hetken aikaan oli tummahko aivan kuin olisi mustelma.
Pahin kipu tulee pääsääntöiseti yöllä juuri kun kerkiää nukahtaa. Nyt olen koittanut 400mq buranalla hoitaa vaivaa, vahvempaan ei ole reseptia.
Vaiva on jatkunut jostain joulusta alkaen, nyt pahenetunut, kipua on jo melko säännnöllisesti, lääkäriin kait olisi lähtettävä vaikka tiedän että hekään asialle kait mitään voi.
Aika parantaa jos tässä iässä sekään ei välttämättä enää toteutu.- Anonyymi
Toi että tuli mustelma viittaa siihen että jokin muu kuin nivelneste esim veri on sen aiheuttanut. Voi olla että sun kannattais pyytää tarkistaa hyytymistejät. Ilmoita miten oireet ja asia etenee!
- Anonyymi
Kai olet mennyt lääkäriin? Siitä kannattaa ottaa magneettikuva, koska se voi olla myös jotain muuta.
Myös jäätynyt olkapää kaipaa hoitoa.
- Anonyymi
Itse olin sairauskirjoilla puolitoista vuotta tästä vaivasta , en voinut edes nostaa kättä . Ja olin aina nukkunut kyljelläni toinen käsi tyynyn alla , mutta se ei käynyt päinsä tämän sairauden kanssa.
Niska oli toisinaan myös jäykkänä.- Anonyymi
Mikä siihen auttoi val paraniko itsestään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178123Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996369Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702440
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402430- 422204
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575