Luotan, että kuolema tulee luonnostaan nuorena.
En tapa itseäni
9
263
Vastaukset
- Anonyymi
Tapan itseni, kun huomaan olevani liian vanha.
Onneksi minulla on varastettu kivääri jemmassa.- Anonyymi
Onko sulla mielessä joku tietty ikä, milloin olet liian vanha ?
Mitä pitempään elää, sen mukavampaa eläminen on. Jos pysyy fyysisesti hyvässä kunnossa, niin ikä ei ole este millekään.
Itse olen jo fyysisesti aika romuna, mutta haluan edelleen tulla vielä vähän vanhemmaksi, haluan nähdä, mitä on vielä edessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla mielessä joku tietty ikä, milloin olet liian vanha ?
Mitä pitempään elää, sen mukavampaa eläminen on. Jos pysyy fyysisesti hyvässä kunnossa, niin ikä ei ole este millekään.
Itse olen jo fyysisesti aika romuna, mutta haluan edelleen tulla vielä vähän vanhemmaksi, haluan nähdä, mitä on vielä edessä.Vanhuus voi olla yhtä kitumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhuus voi olla yhtä kitumista.
Mistä sen voisi etukäteen tietää, millainen vanhuus tulee olemaan ?
Täytyy odottaa, elää vanhemmaksi, ja katsoa, millaista sitten on.
Jos nyt on vaikeampaa, ei se tarkoita, että vanhempanakin vielä olisi. Elämäntilanteet ja kaikki muuttuu jatkuvasti ajan myötä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sen voisi etukäteen tietää, millainen vanhuus tulee olemaan ?
Täytyy odottaa, elää vanhemmaksi, ja katsoa, millaista sitten on.
Jos nyt on vaikeampaa, ei se tarkoita, että vanhempanakin vielä olisi. Elämäntilanteet ja kaikki muuttuu jatkuvasti ajan myötä.Ei mistään, sanoinkin, että voi olla.
- Anonyymi
Aloitin tämän vuonna 2023, mutta vasta nyt vastattiin. Silloin olin 33 ja nyt 35.
- Anonyymi
Parempi myöhään....
Hyvä, että olet vielä olemassa. Onko kohdallasi mikään muuttunut kahdessa vuodessa ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi myöhään....
Hyvä, että olet vielä olemassa. Onko kohdallasi mikään muuttunut kahdessa vuodessa ?Eipä oikeastaan, sinkku oon edelleen. Hyviä ja huonoja asioita on tapahtunut niin kuin meillä kaikilla. En halua kuolla nuorena, mutta jos niin käy, ei voi mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä oikeastaan, sinkku oon edelleen. Hyviä ja huonoja asioita on tapahtunut niin kuin meillä kaikilla. En halua kuolla nuorena, mutta jos niin käy, ei voi mitään.
Turha kuitenkaan murehtia, käy miten käy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224234- 183236
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3982284- 271961
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 341854
- 321649
- 151528
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681260- 121251