Fiatin asuntoauto 2,3-kone vm 2010, onko tuo 6-vaihteinen laatikko hyvä? Eli onko samoja vikoja kuten vanhemmissa 5-vaihteisissa, että suurin vaihde ei pysy päällä? Ja missä nopeuksissa noita isompia vaihteita kannattaa vasta käyttää? Kannattaako esim 6-vaihteella ajella 80 km/h? Tuntuu vain, että kevyesti menee kutosella kahdeksaakymppiä, mutta kestääkö pidemmän päälle? Kiitos asiallisista vastauksista jo näin etukäteen...
Fiatin 6-vaihteinen manual-laatikko
12
235
Vastaukset
- Anonyymi
Minä ajan kutosvaihteella kaupungissakin. Hyvin möyryää kone.
- Anonyymi
140tkm takana ja tulee ajettua 80 kutosella, aika herkästi pienessäkin ylämäessä vaihdan pienemmälle.
- Anonyymi
Ajatko siis aina vaan 80 kilometriä kuutosella? Miksi?
Ajatko loppu kilometrit muilla vaihteilla? Aika outoa mutta niinhän te karavaanarit olettekin aika outoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajatko siis aina vaan 80 kilometriä kuutosella? Miksi?
Ajatko loppu kilometrit muilla vaihteilla? Aika outoa mutta niinhän te karavaanarit olettekin aika outoja.Aivan. Säästän niitä isoja vaihteita ja ajan loppumatkan peruutusvaihteella.
- Anonyymi
Minulla on se paljon moitittu ro pottivaihteet, Eikä syyttää moitita
Palstavahti- Anonyymi
Miten on Reino, onko sinulla muita sairauksia kuin tuo henkinen sairaus?
- Anonyymi
Ropottivaihteilla viiatti kiihtyy kuin tumman pojan nälkä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten on Reino, onko sinulla muita sairauksia kuin tuo henkinen sairaus?
On minulla. luulen olevani Joksu
- Anonyymi
Mulla on rumatikissä 8 vaihdetta.
- Anonyymi
Rumatikin kans kesäkeleillä pärjää. Talvella Alde tai Primus
- Anonyymi
On hyvin vaikea johdatella asioita siten, että ReinoJoksun ropottivaihteet yllättää toimivuudellaan, ja selvittää samalla meihin kohdistuvaa tietotarvetta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224074- 183116
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3902201Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391929- 271881
- 311777
- 321629
- 141397
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681250- 121211