Toivottavasti naapurin 1200L lara tarttaa site vaaipäivänä, aattelin taas sitä samaa äänestää, mutta nyt on paikat ko niiin jäykät - jottiinsa voisikos joku kylääläinen mun puolestas äänestää sitä äijää.
Kiikalasta
9
137
Vastaukset
- Anonyymi
Naapurin nuori vaimo hieroo polveani ja katson akkunastani kuinka äijät on sen Ladan kimpussa jolla tältä sinne itäis päästä äänestämään - tueekohn tuosta kittää?
- Anonyymi
Eivät Kiikalan asukasta saa eenestää, ennen vaaleja heidät julistetaan taantuneksi Impivaaralaiseksi. Vielä Laidalla liikenteeseen, eihän sellaista hyväksy edes vasurit.🌚🌚🌚
- Anonyymi
Kato vaan ettei käy niinkuin mulla kun napurin nuori 18 kesäinen viimeksi hieros kipeetä lonkkaani - lonkka notkistui, mutt kalu jäykistyi ja olin aivan nolona kun se laukesi ja kattoonhan asti mällit lensi, sitä nyt emäntäni koittaa puhdistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kato vaan ettei käy niinkuin mulla kun napurin nuori 18 kesäinen viimeksi hieros kipeetä lonkkaani - lonkka notkistui, mutt kalu jäykistyi ja olin aivan nolona kun se laukesi ja kattoonhan asti mällit lensi, sitä nyt emäntäni koittaa puhdistaa.
Oletkos varma, ettei ollut pakaravaon paise joka puhkesi.
- Anonyymi
Naapurin Lada 1300L;äll akku on jo latauksessa ja huomioimme jo näin tulevn vaaliinmenomme, emme ede käy kirkosa sitä ennen , ettei tule ennenaiaista syöksyä (muija käy) kylläkin, mutta sekin taitaa salaa onanoida - kun on niin nuori pappi.
- Anonyymi
Olen !9 nuori opiskelijatyttö, pääsisinkö minäkin kyytiin kun menette sinne Ladallanne äänestämään sitä oikeaa .
- Anonyymi
Tokkiinsa, tokkiins mahtuu ja muistankin jo sut jä äiteesi jotka olivat pitäjän porvareita.
- Anonyymi
OOn aina sanonut muijalleni kun se menee sinne kirkkoon sun muihin menoihinsa - ei usko paskaakaan sen uskovaisten touhuihinsa - mutta kyllä se osa hyv ruokaa tehdä.
Naapuri antoi ilmatteeksi sen Lada S ässänsä mulle ja silläkös taidetaan mennä äänetämään sitten-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457412
- 324088
- 573625
- 503140
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512349- 532317
- 432268
- 372258
- 162246