Lenkki on tänä vuonna hieman pidempi, 62km. Kuulemma baanat hyvässä kunnossa. Sääkin näyttäisi suosivan tulevana viikonloppuna ja viimepäivien lumisateet hyväksi varmasti. Aloin tässä miettimään, että taidan lähteä mukaan vapaalle hiihtämään. Kuinka rankka tuo 62km on, jos pohjia on hyvin vähän tältä talvelta? Onko maasto mäkinen? Ei ole kestävyysurheilutaustaa.
Finlandiahiihto 2023
8
901
Vastaukset
- Anonyymi
Ei suomen mitkään massahiihdot ole enää profiileiltaan pahoja. Turvallisuus ja mahdollisimman monen miellyttäminen on nykyään tärkeämpää. Alkunousussa on ruuhkaa ja loppulasku stadikalle on joskus hullun nopea. Välillä on finlandia hiihdossa kuluneita ja kapeita kohtia, mut järjen käytöllä ja hitaasti aloittamalla pärjää.
Jos lähtee hyvin takaa niin pahin oikeestaan on varoa laskuissa kaatuvia hiihtäjiä etenkin alkupuolella matkaa.
62 ei ole piknik mut taukopaikkoja on vähintäänkin riittävästi..- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17751279S
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ehdottomasti kannattaa osallistua, hieno kokemus. Myös tuo uusi takalenkki on kivaa seutua, vanhaa taisteluharjoitusmaastoa urheilukoulun ajoilta.
- Anonyymi
Itsellä on niin vaatimattomat keskivauhdit, että täytyy suosiolla unohtaa tämmöiset hiihtotapahtumat vaikka kiinnostusta olisikin. Yksinkertaisesti menisi +6h tai jopa 7h tuohonkin reissuun ja kroppa ei kestäisi noin pitkää yhtäjaksoista rasitusta eli tulisi äärimmäisen pahoja kramppeja yms..
- Anonyymi
Eikös siinä tuo noin 7 h ole ihan kiva aika, muistelisin että Katuma - Salppari sai käyttää 12 h ja moni käyttikin. Laturetkellä ei kilpahiihdetä, ei edes yritetä.
- Anonyymi
tuli oltua mukana. Täytyy kyllä sanoa, että yllättävänkin rankka reissu. Lenkillä oli pituutta 58km ja loistavassa kunnossa ja aurinkoa päivään riitti. Lenkki oli kuitenkin varsin mäkinen, paljon mäkisempi missä ite oon pohjille hiihtänyr noin 1000km. Mäkisyys, jäätävän kylmä tuuli vei kyllä voimia ja sitten sekin, että ei alusta lähtien pystynyt / älynnyt hiihtää vain omaa vauhtia. Vaikka kuinka monta kertaa oon hiihtänyt 50km harjoituslenkkejä, mutta kyllä hyvin rankka oli finlandia. Paljon rankempi mitä esim. Pirkan hiihdon 90km, jossa loppuosaa lukuunottamatta hyvin paljon vain tasaista.
- Anonyymi
Tänään oli tilaa mössöladulla, mutta tihuutteli alijäähtynyttä. Vaikeeta tänäänkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään oli tilaa mössöladulla, mutta tihuutteli alijäähtynyttä. Vaikeeta tänäänkin.
Nyt oli lentokeli Mössilästä lentokentälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748