Tehtiin pari viikkoa sitten pallolaajennus ja nyt olen sairauslomalla viikon. Olen keväällä valmistumassa ammattiin missä on kolmivuorotyötä melkein joka paikassa. Palkkaako mua nyt kukaan tämän jälkeen. Onko kokemusta?
Kolmivuorotyö ja sepelvaltimotauti?
3
197
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai sinun työnhakutilanteessasi tarvitse tautejasi ja niihin saatua hoitoa esiin tuoda?
Pallolaajennuksen jälkeen ollaan yleensä täysin työkykyisiä monen monet vuodet.
Mahdollinen työnantaja voi määrätä sinun lääkärin tutkimukseen ennen palkkaamista. Työnantajalle ei silti mene tietoa terveysasioistasi. Lääkäri voi vain esittää työnantajalle, ettei sinua pitäisi palkata. Mutta pallolaajennus ei todellakaan ole sellainen syy, ettei palkattaisi kolmivuorotyöhön, ellet sitten ole lentokapteeni tai veturinkuljettaja. - Anonyymi
No nythän sinä olet sairausloman jälkeen elämäsi kunnossa. Veri virtaa vapaasti , ja et väsähtele.
- Anonyymi
On kuitenkin muistettava, että sepelvaltimotauti ei parane. Suurimmat tukokset voidaan avata pallolaajennuksella, mutta pienempiä jää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218257Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016503Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753745- 772948
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402590- 452553
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222286- 1212243
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962054- 481633