Ensi viikolla ajot lisääntyy?

Anonyymi-ap

Jos linja autot menee ensi viikolla lakkoon niin sitten koittaa taas takseille kultaiset ajat.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/128ea161-2f39-4381-b53f-a521250b8e61
Autoliikenteen työnantajaliitto sanoo, että lakkoon aikovat pääkaupunkiseudun linja-autonkuljettajat eivät ole palkkakuopassa, vaan heidän toteutuneet kokonaisansionsa olivat viime vuonna keskimäärin lähes 3 700 euroa kuukaudessa.

5

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ajoja on ollut aivan mukavasti. pitää vain olla sopivasti sosiaalinen ja ensimmäisenä huomioida asiakas.
      ( meillä on yli 80 vakiasiakasta jotka soittaa kyytiä ja kukaan ei tilaa muutaman km matkaan eikä kiirreellisesti.

se on peiliin katsominen jos ei ole kyytejä.

• Anonyymi

Kyllä näin on!
        Matkustin viikonloppuna Hartmanin sairaalaan ja takaisin. Mennessä tilasin Halsikinkitaksin ja suomalainen kuski puhui niin peljon ja omista asioistaan etten välttämättä päivystykseen mennessä olisi edes jaksanut kuunnella. Tällä 50+ miehelllä puttui tilannetaju ihan täysin. :(
        Takastullessa otin taksin päivystystä vastapäätä olevaöta tolpalta. Kuski oli ihastuttava ja sopivasti kriittinen. Ennenkuin olin kotona ehdimme keskustella uskonnoista, opiskelusta sanomalehtien kirjoittelusta ja suomalaisuudesta. Nautin täysin siemauksin tästä kyydistä ja keskustelusta. kuski oli Iranista, täydellistä Suomea puhuva mies, jolla oli myös mielipiteet. <3
        Ennen åerille saapumista hän totesi, että sammuttaa mittarin, kun olen niin kiva. <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä näin on!
        Matkustin viikonloppuna Hartmanin sairaalaan ja takaisin. Mennessä tilasin Halsikinkitaksin ja suomalainen kuski puhui niin peljon ja omista asioistaan etten välttämättä päivystykseen mennessä olisi edes jaksanut kuunnella. Tällä 50 miehelllä puttui tilannetaju ihan täysin. :(
        Takastullessa otin taksin päivystystä vastapäätä olevaöta tolpalta. Kuski oli ihastuttava ja sopivasti kriittinen. Ennenkuin olin kotona ehdimme keskustella uskonnoista, opiskelusta sanomalehtien kirjoittelusta ja suomalaisuudesta. Nautin täysin siemauksin tästä kyydistä ja keskustelusta. kuski oli Iranista, täydellistä Suomea puhuva mies, jolla oli myös mielipiteet. <3
        Ennen åerille saapumista hän totesi, että sammuttaa mittarin, kun olen niin kiva. <3

Kinky tarkoittaa epätavallisena pidettyä, usein seksuaalista identiteettiä tai toimintaa, joka perustuu aina suostumukseen ja kommunikaatioon. Tämä epänormatiivinen ja usein väärinymmärretty ilmiö on parhaimmillaan merkittävä ja positiivinen osa kokijansa identiteettiä ja arkielämää.

• Anonyymi

Taksinkuljettajan tehtävä ei ole nuoleskella kaikkia. Taidat olla hieman yksinkertainen.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

❤️ ­­­N­­­y­m­­f­o­­­m­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17755292K

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6953
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3918
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3300
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2909
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2672
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2123
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2057
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2000
    Aihe