Hei, onko joku halunnut ostaa kyseisiä valmisteita? Mä käytin muutaman kuukauden. Ei ollut mitään sivuvaikutuksia, ja laittoi mun järjettömän pohjattoman nälän tunteen normaalitasolle että sillä lailla auttoi. Mutta se ei ole mun ongelma vaan herkkujen syönti ja siihen se ei auta. Kävi niin että kun en huomannut perua niin tuli neljän kuukauden satsi eikä palautusoikeutta. Maksoi 79 euroa. Jos joku haluaa ostaa niin voin myydä viidelläkympillä pois.
Metaburn ravintolisä
Anonyymi-ap
1
411
Vastaukset
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177565154
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272451
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164