Tänään Leivonmäellä maailmancupin kauden 5. osakilpailu
Paikkana Leivonmäen Liikuntahalli.
Uutta: elimen paksuus mitataan erikseen.
Mukana:
Hirvi-Reijo (C)
Said Fuad Ali
Ville Rissanen
Muhamed Abdilrasoon
Pete Eskelinen
Severi Koskela
Matti Lahti
Aapeli Mykkänen
Hans Nissen
Johan Garpenlöw
Eero Suonio
Mazur Ali
LEIVONMÄKI LE TOILETTE CALARIS 24.2
9
479
Vastaukset
- Anonyymi
Muutamia huomioita:
- Said Fuad Ali kokoajan lähempänä Reijoa, kiitos uusien harjoitusmetodien
- Hans Nissen todella kova tulokas
- Eskelinen voisi vaihtaa alaa
- Maailmancupin johtajan keltainen liivi yhä Reijolla - Anonyymi
Onko nämä kisat muuten ilman pumppua vai ei?
Miksi PumpMasters olisi muuten sponsorina?- Anonyymi
Pumpun käyttö on säännöissä sallittu. Sarjan Concorde-sopimus ei sitä kiellä. Eikä Oberhausenin sopimus.
- Anonyymi
Mika Niiniranta kusettaa asiakkaita elkää viekö sinne autoanne tai mitään korjattavaksi
- Anonyymi
Nosta housus ja niistä nenäs aikamies eläkä nillitä
- Anonyymi
Tää on erikoinen mustamaalaus, koska olen vuosia huollattanut autojani Mika Niinirannan auto huollossa ja homma on pelannut hyvin ja hinnat kohtuulliset. Olisko parasta käydä liikkeessä selvittämässä jos kokee tuollaista. Kun kirjoittaa noin rankkaa tekstiä, niin rehti kirjoitta omalla nimellään ja kirjoittaa mikä on se kokemuksesi jonka vuoksi käsitys on syntynyt. Tiedän, että Mika on aikanaan luottanut liikaakin ihmisiin ja tehnyt velaksi. Näilläkin asioilla voi olla suora yhteys kirjoittajaan?
Reijo Ahonen. Yrittäjä Leivonmäki.
- Anonyymi
Parempia kun Moilaset.
- Anonyymi
Mites näihin kisoihin pääsee osallistumaan? Oon toista vuotta treenannut vanhalla lypsykoneella, alkaa harjoitustulokset olla 25 cm paremmalla puolella. Kisasuoritus on sitten eri juttu, en tiedä kestänkö kisa-areenan kirkkaita valoja ja yleisön mylvintää...
Voin myös ottaa muita kehityshalukkaita jätkiä treeniseuraksi, lypsykoneessa on neljä nännikuppia ja ite tarvitsen vain yhden. Voidaan tsempata samalla toisiamme kun kone sytkyttää.
T: Liepeen Sakke- Anonyymi
Ilmoittautumislomakkeen voi täyttää netissä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253534- 2543505
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861241Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007