Onko Pyhä Henki jonkun ihmisen TUNNE?

Anonyymi-ap

EI, vaan kaikkivaltiaan Jumalan persoona. Jumalana esiintyviä ihmisiä ei puutu, heistä on koko ajan ylitarjontaa.

Jumala ei voi palvella ihmistä niin kauvan, kun hän on suuri, siis Jumalan sanan yläpuolella elävä.

Sitten kun Sana alkaa puhua ja ihminen vaikenee, avautuu Jumalalle tie ihmisen sydämeen. Tämä tie on Jeesus Kristus. Jumala ilmoittaa meille itsensä sanassaan Raamatussa. Siksi Jumalan sana ei ole ihmisen muunneltavissa, ilman vakasia seurauksia, eli ajautumista Kristuksen ulkopuolelle, elämään OMASSA varassaan.

Kun ahkerasti (väh. 15h/vrk) seuraa mitä kaikkea ihmiset mediassa kirjoittavat, käy nopeasti selville, että valtaosalla ihmisistä on ihan itse tekemänsä jumala ja itse keksitty pelastustie, joka on juuri sen näköinen jonka he ovat itse tehneet jumala on siis juuri samanlainen ja saman näköinen kun he itse ovat.

Suurimmalla osalla ainut jumala onkin he itse, eivätkä he salaa sen kertomista avoimesti.

Rehellisyys on tässäkin asiassa, tärkeä ja hyvä asia. Usko ei ole joka miehen, se on Jumalan lahja heille, jotka eivät tule enään toimeen ilman Jumalaa.

Kamalia ja vaarallisia ovat ne tapaukset, joissa ilman Jumalaa elävä ihminen tekeytyy uskovaksi. Tätä ei äsken kristitty ta herännyt ihminen välttämättä huomaa, ja joutuu huijauksen kohteeksi. Ja sitä kautta lankeemukseen.

Kaikki itse tehty ja onnistumiset miellyttää ihmismieltä. Niinpä ovelat huijarit luovat kuulijoilleen mielikuvaa tekemisten ja kieltäymysten kautta saavutettavasta autuudesta. Itsestä väkerrettyä sontaa lyödään puhtaaseen ruokaan vain sen verran, ettei uhri huomaa.

Tällä tavoin vapauden täydellinen laki Jeesus Kristus jää tavoittamatta, ja uhri jää monenlaisten opetusten tuulien heiteltäväksi. 😢☠️

1

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tavallaan. Se erottaa Kristuksen omat kaikista muista ja todistaa lapdeudesta. Se tulee murheelliseksi kun kihlausta rikotaan jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4864
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3935
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2311
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2134
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1928
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1818
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1547
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1471
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1175
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1094
    Aihe