Tuota tästä firmasta. Tämä vihoviimeinen paikka minne lemmikkejä hoitoon.
Parempiakin on Pirkanmaan alueella. Missä oikeasti hoidetaan lemmikit.
Eikä pidetä säilytyksessä.
Ja en ole ainut. Kuullut useammalta.
Ja ylimielisyys paistaa "omistajilla". Hyi!! Paljon olen 70 vuoteen mennessä nähny. Mutta tämä. Jos rakastat lemmikkiäsi. Älä tuonne vie!!
Boondocks Orivesi
5
1012
Vastaukset
- Anonyymi
Hoida elukkasi itse äläkä valita.
- Anonyymi
Eikö nämä hoitolat ole sitä varten. Kun näin otti päähän. LOL. Pelle oot. Et ilmeisesti tiedä mistään mitään? Tuosta paikasta? Tai sitten olet hyvinkin hoitolaan päin?
Jos minä vien elukkaa hoitolaan. Ja maksan siitä? Eikö silloin pitäisi myös palvelu olla ok? Jokaiselle hevoselle löytyykö kengittäjä.......mieti! - Anonyymi
asiantuntevaa osaamista jo vuosikymmeniä, jos haluat lemmikkisi sohvalle makoileman pidä se kotona. Voit toki laittaa lemmikkisi paikkaan missä kaikki koirat ovat samassa tilassa....mieti seuraamukset...tappelut, taudit jne. Viimeinen vinkki...osta maalaisjärkeä jos vain vielä pystyt-
- Anonyymi
Kuinkas Hoidoggi kylällä, nimen perusteella voisivat hoitaa
- Anonyymi
Hyviä kokemuksia tästä Hoidogista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224824- 203905
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082524- 272291
- 342114
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371928
- 151798
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191537- 121461