Olen maksanut vuokra ennakkoa 650 euroa

Anonyymi-ap

Pyysin 350 euroa takas ja vuokranantaja suostui ja laittoi tililleni. Se on vähän kuin pahan päivän varalle ollut että jos joskus tarvii rahaa niin ei tarvii maksaa vuokraa muutamiin kuukausiin.
On ollut tiukkaa koska ruoka maksaa perkeleen paljon. Harrastaakin pitää joten pakko mikä pakko. No kerään uudet vuokraennakot 500 euroon asti koska maksan aina parikymppiä enemmän vuokraa mitä pitää.

7

187

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä taas kerään jemmarahaa joka kuukausi, jos se vain on mahdollista.
      Näin syntyy mukava pesämuna, mistä voi ottaa lainaa ilman kuluja ja
      korkoja ja maksaa sitten takaisin, kun talous antaa myöten.

• Anonyymi

On se monella niin ei ostaiskaan sitä olutta vaan laittaa 20eur sivuun.Ei mitään järkeä justiin niitä viimeisiä euroja laitaa kaljaan.Kaljat juotu ja persaukinen.

• Anonyymi

Se takuusumma lienee tarkoitettu alunperin vakuudeksi sen takia, että jos asunnossa on jotakin korjattavaa vuokralaisen jälkeen, niin sitä voi hoitaa tuolla summalla.

• Anonyymi

Takuu vuokra on täysin eri asia. Vuokraa voi maksaa ennakkoon enemmän mitä pitää maksaa.
        Itse maksan noin 30 euroa joka kuukausi enemmän ja sitten loppuvuonna en maksa vuokraa ollenkaan joulukuussa. Silloin jää rahaa joulun viettoon koska vuokra maksettu ennakkoon parilta kuukaudelta. Jos tulee vaikka joku yllättävä lasku niin ei tarvii vuokran omavastuuta maksaa koska on maksanut sitä joka kuukausi sen 20-30 euroa enemmän.
        Rahaa jää jos ei polta tupakkia ja juo kaljaa joka viikonloppu. Itse saan asumistukee 294 euroa ja vuokra on 388 euroa. Maksan siis vuokraa työttömyysrahasta 94 euroa.

• Anonyymi

Oletpa rikas

• Anonyymi

Samaa mieltä. Minä maksan 4h+k asunnosta vain 330 € , tosin se on vastiketta.
        Siihen en kyllä saa asumistukea enkä muitakaan tukia, kun työeläke kattaa kulut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä. Minä maksan 4h k asunnosta vain 330 € , tosin se on vastiketta.
        Siihen en kyllä saa asumistukea enkä muitakaan tukia, kun työeläke kattaa kulut.

Työeläke onkin aivan oivallinen keksintö. Sitä kannattaa ansaita reilusti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7725
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4283
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3755
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2906
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2636
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2508
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58