Panokone tyttökaverille

Anonyymi-ap

Mitä mieltä olette jos ostaa tyttökaverille panokoneen kun tykkään katsella sitä touhua

14

1711

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuulostaa hyvältä 💐

• Anonyymi

Osta lypsykone ja jakkara buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Buahaa spedellä se taas sekottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hönö mitä se tyttökaveri lypsykoneella ja jakkaralla tekis. Tuo onkin teidän juttu muijas on ostanut sulle lypsykoneen ja kattelee sun touhuja jakkaralla istuen.

• Anonyymi

Minä lähtisin kävelemään jos ukko ottais moisen härvelin esiin sillä haluan oikeaa munaa

• Anonyymi

Joo mut pitäs saada se ukko jostain.

• Anonyymi

Voit ottaa samalla ite kalua hanuriin olematta homo. 100% hetero-meiningillä.

• Anonyymi

Ite kyllä poistuisin super nopeata takavasemmalle jos ukko alkas jotain robottikonetta virittelemään. Oikeaa seksiä sen olla pitää. Pitää aika pervo olla

• Anonyymi

Mun tyttöystävä on teekkari. Sillä ja sen kavereilla on kaikenlaisia panokone viritelmiä. On tosin hölmöä istua alasti katselemasti elokuvaa kun joku imuri lutkuttaa mun munaa saman aikaisesti. Tosin ei tämä mitään yksipuolista ole. Välistä teekkari on kontallaan siinä edessä ja kone heiluttaa dildoa sen pillussa.

• Anonyymi

Ei kannata. Kun muija alkaa nauttimaan siitä enemmän kuin sinusta, niin ei se enää halua että lykit sitä.

• Anonyymi

Sitte se huomaa ettei tarvi miehiä orkkuun ja alkaa lespoilee

• Anonyymi

Juu

• Anonyymi

Mä kyllä sopisin siihen hommaan hyvin, mutta mulla ei oo aikaa, mä oon täällä isossa-kyrössä ison talon astutus sonnina. M56wee

• Anonyymi

Halvemmaksi tulee, kun otat vieraan miehen naimaan tyttistä.

Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5497
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      566
      2018
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      80
      1142
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1038
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      993
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      971
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      880
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      833
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      758
    Aihe