Kilometrejä alle 150 tkm. Aivan aluksi tehostin alkoi toimimaan kun starttasi uudelleen.
Sitten tehostin toimi pätkittäin ja lopulta lakkasi toimimasta kokonaan.
Keltainen ratti merkkivalo välähtää ajoittain, ei siis jää palamaan yhtenäisesti.
Piippaus ja näytöön teksti; power steering failure.
Onko näissä sitikoissa heikko tehostimen sähkömoottori joka voi vikaantua jo näillä kilsoilla?
Onko kokemuksia?
C3 2014 sähköinen ohjaustehostin lakkasi toimimasta
17
1528
Vastaukset
- Anonyymi
Rapeet Ranskalaiset ostetaan yleensä grilliltä, ei autoliikkeestä.
- Anonyymi
Varmaan se tehostajan sähkömoottori on vainaa. Sijainti on hammastanko räkissä.
Eli aika suojaamaton paikka sille.
Paras paikka tehostin moottorille olisi rattiputki. - Anonyymi
Citroen laatu on heikkoa. Tuossa C3 mallissa ja joissain Pököteissä on Vti 82 puretech ihmemoottori. Tämä ihmemoottori alkaa kuluttamaan öljyä litran tuhannella kun autolla on ajettu yli 100 tkm.
Syynä suureen öljynkulutukseen on heikko puristeiset männänrenkaat.
Bensan kulutus on pienempi kun männänrenkaat heikot.
Mielummin kannattaa ostaa arkisen näköinen Toyota Corolla/Yaris kuin ruman näköinen Citroen C3. Pyöree kuin paisutettu sämpylä.- Anonyymi
Jos tuo puretech moottori kuluttaa noin paljon öljyä ja auton huoltohistoria on kunnossa , niin moottori vaihdetaan uuteen . Asiakkaalle ei kuluja. Näin oman kokemuksen mukaan .
- Anonyymi
Totta on se, että Ranskalaiset autot ovat erittäin hajoavia.
Myös ne autot joissa käytetään ranskalaisia osia. Esimerkkinä Nissan Qas gay.
Tässä mallissa kykin on loppu kun kilsoja on vasta 60 tkm. - Anonyymi
Niin ja sitä kytkintä ei korjata takuuseen vaikka takuu olisi voimassa, koska se on kuulemma käyttäjän vika jos kytkin levyt kuluvat loppuun.
Kuulin luettavista lähteistä, että kytkinlevyt ovat heikkoa laatua ja menevät vaihtoon yleensä 50 tkm - 90 tkm välillä. Ranskalaista "laatua"! - Anonyymi
Jos kaapelointi on kunnolla kiinni siinä tehostimessa niin sitten on todennäköisesti hiilet loppu.
Korjauksena vaihto uuteen. Heitän hihasta että osa maksaa 500 euroa.
Tällästä se autoilu nyt vaan on nykyisin. - Anonyymi
Juu, paska laatu.
- Anonyymi
Vit*u, 2013 c3 PureTech sitruunan ohjaustehostin lakkasi toimimasta. Nyki, nyki, kunnes ei toimi lainkaan. Ei takuuta, joten vituttaa. Pari tonttua on rempan hinta🙄
- Anonyymi
Parlevyy sano ranskalainen ja macron kohta salamurhataan kansan toimesta!!🤬🤬
- Anonyymi
Sanoin Ranskalaiset🍟ei silti tehostin toimi.
- Anonyymi
Sano lisäksi "rapeat", niin pitäisi toimia.
- Anonyymi
Sanoin "rapeat", ei silti toimi ohjaustehostin.
Tilasin Englannista käytetyn hamnastanko räkin jossa intergoitu tehostin.
Tuli perille, mutta olikin oikean puolen ohjauksella.- Anonyymi
Kannattaa ensin tarkastaa sähköliitin ja johtimien kunto ennenkuin tekee tyhmiä ostoksia. 50 eurolla sain kuntoon.
- Anonyymi
Älä valehtele. 2200 € maksoi C3 1.2 tehostimen vaihto. Sisälsi koko koko hässäkän raidetankoineen. Kilsoja oli vain 143600.
- Anonyymi
Auto maksoi 4400 €, joten tehostimen vaihto maksoi puolet auton ostohinnasta😡
Nyt laturi temppuilee, ei lataa jos ei käynnistä uudestaan. Sit laturi valo vasta sammuu.
Myös starttiin on tullut ihme viive, ei heti pyöritä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225324- 254508
- 282631
- 342294
- 372038
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211307Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224