Jos haluat että yhteys säilyy ihmiseen niin annatko muiden päättää että pidätkö häneen yhteyttä?
Siltä näyttää
17
219
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on sukupuoli rasismia jos kyseessä olisi mies ei olisi näin. Sulla on liian hallitseva kumppani.
Hänellä on miespuolia ystäviä. - Anonyymi
En todellakaan, mitä se muille kuuluu.
- Anonyymi
En anna, itse sen päätän.
- Anonyymi
Hänen kohdallaan ei näytä siltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen kohdallaan ei näytä siltä.
Ihmisillä on erilaisia syitä siihen, pitääkö yhteyttä vai ei johonkin ihmiseen. Ei voi tietää mikä kenenkin tilanne on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisillä on erilaisia syitä siihen, pitääkö yhteyttä vai ei johonkin ihmiseen. Ei voi tietää mikä kenenkin tilanne on.
Mitä syitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä syitä?
Vaimo ei anna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo ei anna
Silloin on liian hallitseva vaimo kun kerran hänelläkin on mies puolisia ystäviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo ei anna
Jos hänellä olisi sellainen syy niin hänen pitäisi miehena näyttää kaapin paikka taitaa olla tossun alle menijä. Ei omaatahtoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä syitä?
Sitä voipi miettiä, syitä löytyy yhtä paljon kuin on ihmisiäkin.
- Anonyymi
Nämä on näitä lillukanvarsiin tarttumista, ei haluta uskoa että joku ei halua olla yhteydessä joten pakko olla jotain taustavaikutusta takana. Ehkä vähän säälittävää ja harhaista mutta inhimillistä tiettyyn pisteeseen asti
- Anonyymi
Uskon vahvasti että syy on vaimossa.
Säälittävää ainoastaan sun käytös vaimo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon vahvasti että syy on vaimossa.
Säälittävää ainoastaan sun käytös vaimo.Katso peiliin niin näet säälittävää potenssiin kymmenen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso peiliin niin näet säälittävää potenssiin kymmenen
Ei löydy minun peilistä. Tössykkä mies.
- Anonyymi
Aloituksessa mietittiin syytä sitten tulee tämä 11:35 joka ei osaa käyttäytyä ja alkaa heti haukkumaan tuntematonta. Et tiedä mistä on edes kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksessa mietittiin syytä sitten tulee tämä 11:35 joka ei osaa käyttäytyä ja alkaa heti haukkumaan tuntematonta. Et tiedä mistä on edes kyse.
Ei kannata aloittajan välittää tuommoisista itseään täynnä olevista ihmisistä. Jotkut eivät ymmärrä että mies ja nainen voivat olla myös ystäviä.
Mulla on kokemusta mustasukkaisesta kumppanista mieheni ei hyväksynyt olen sosiaalisessa työssä hän itse oli hiljainen ja vähän ulkomaailmassa liikkuva. Minulla ei olisi saanut olla ystäviä varsinkaan miehiä. Hän luuli että vehtaan heidän kanssaan. Kävin lounaalla ja joskus leffassa samoja asioita joita teen naispuolisten ystävienikin kanssa. Se suhde ei kestänyt hän oli ihan liian mustasukkainen
Miehellä itsellään oli paljon naisia ystävänä muutaman kanssa kävi tennistä pelaamassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717