Hei! Olen 13v ja miettinut pitkään luokan vaihtamista. Minua ln jätetty ulkopuolelle koulussa, eikä oo ku yks siedettävä kaveri luokalla ja kun s eon pois niin tosi yksinäistä tunneilla. Nyt ens syksynä vaihto yläasteelle ja luokka pysyy samana vain meillä, kaikilla muilla sekottuu luokat. Voisko olla mahdollista päästä yläasteella tavalliselle luokale, vaikka olen sitoutunut käymään matikkaluokkaan 9lk asti? Ja onko tarpeeksi hyvät perustelut? Soitettiin yläasteen rehtorille ja se sanoi, että asiat pitää sopia oman koullun open ja rehtorin kanssa, ja pelottaa että opettaja ei päästä pois luokalta, koska on aikaisemminkin sanonut, että matikkaluokalta voi vaihtaa pois vain jos muttaa toiselle paikkakunnalle
Haluaisin vaihtaa pois matikkaluokalta, onko mahdollista?
4
291
Vastaukset
Et tiedä mitä käy ennen kuin kysyt opettajaltasi. Opettajat haluavat sitä mikä on sinulle parasta
- Anonyymi
Eikös se sitten ole aika kiusallista kun opettaja ajattelee että et viihdy luokalla tai jotain niinedespäin. Matikkaluokkalle on sitouduttu 9lk asteelle asti että voi olla aika vaikeeta vaihtaa luokkaa
Anonyymi kirjoitti:
Eikös se sitten ole aika kiusallista kun opettaja ajattelee että et viihdy luokalla tai jotain niinedespäin. Matikkaluokkalle on sitouduttu 9lk asteelle asti että voi olla aika vaikeeta vaihtaa luokkaa
Et tiedä mitä käy ennen kuin kysyt opettajaltasi.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17792544D
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066852- 954341
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463606Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483462- 503379
- 1833360
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242889- 672534
- 422414
- 131784