DaciaTuningClub Of Finland. Perustetaanko. Voitais vaihtaa ajatuksia minkälaisiawunderbaumeja kantsuu käyttää Daciassa. Samoin mikä olisi perjantaipullon merkki. Kommentteja.
Perustetaanko Dacia TCOF?
11
154
Vastaukset
- Anonyymi
Jokos Dacisti on hankkinut lauantaiputelin? Maanantaina sitten raittiusseuran ajoille paikalliseen alkomaholikauppaan. Saahan sitä kurjuutta siirrettyä noinkin vähän etiäpäin. Kommentteja.
- Anonyymi
Olen kuullut että aloittajalla on jo Pussihousu ja Jatsari klubi jo ennestään rekisteröitynä
- Anonyymi
Jos aloittaja hoitaa kaikki järjetelyt , rekisteröinnin ym. voisin tullakin katsomaan. Tuskin siellä muita Dacia autoja näkisi.
- Anonyymi
Upea ehdotus. Olen mukana. Itse olen haaveillut asentavani datsiaani autoradion tai vastaavan.
- Anonyymi
Aloituksessa mainitut aktiviteetit on enemmänkin BMW ja Audi merkkisiä rassaavien valkoroskien puuhia.
- Anonyymi
Jos minulla olisi dacia asentaisin siihen karvanopat ja tummentaisin kaikki lasit. Ei tarvis ajaa pussi päässä ettei kukaan kylillä tunnistaisi kuskia. No go Dacia.
- Anonyymi
Mahtava idea. Asennellaan yhdessä dacioihimme automankat ja nuoremmat voi karvanopatkin laittaa!
- Anonyymi
Moi. Tietäisikö joku kerholaisista mistä löytäisi daciaan istuinpäälliset eli sukoliitit . Vakio sarkaverhoilu välihousunvärisenä on epämiellyttävä istua ja katsoa.
- Anonyymi
Välihousuihin kun olisikin varaa.
- Anonyymi
Voi äidin pikku muruprovo. Jopo se vain on sinulle se oikia kulkine. Ajele sinä vaan sillä kaljakassit kotiin.
- Anonyymi
Jaa että uusi ladaklubi. Sehän olisi metka juttu! Varsinkin nyt kun lada kulttuuri alkaa kuolla sattuneista syistä. Vähäosaisille on hyvä olla klubit missä saavat ryystää viinaa ja öyhöttää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396915
- 323898
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372092
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 381963