Diilissä tämä Lahtelainen Janne Virtanen on niin olevinaan kun joku sompikin herra.
Mukamas hänen 7 vuotias poikakin osaisi levitellä sepeliä.
Hyvä että Janne itsekkään osaa.
DIILI OHJELMA
11
874
Vastaukset
- Anonyymi
Hype-pellet "klousaamassa". Katson tuota välillä vain jotta voin nauraa niille ihmisille.
- Anonyymi
Onko Noora Fagerstömin ryhti vähän kuin Notre Dame kellon soittamalla, eli kyttyrä.
Luulisi, että tuleva kansanedustaja panostaisi vähän olemukseen,? - Anonyymi
Niin on ylimielinen ja ilkeä, ulos! harjuniemi ja muutamat muutkin antoivat palautetta, että kritiikin voi antaa ilkeilemättäkin. Ei taida mennä sanoma perille.
- Anonyymi
Eiköhän tuo jantteri lennä kohta ulos, ei minkäänlaisia sosiaalisia taitoja. Vili on fiksu, kun ei provosoitunut rumasta käytöksestä vaikka tuo JV tylytti useaan otteeseen julkisesti. No, Virtanen vain häpäisi itsensä tv- katselijoiden ja muiden kisaajien silmäin alla.
- Anonyymi
Virtanen ollut aina tollanen myös työhteisössä. Sosiaaliset taidot vähäiset niin sit yrittää vaikuttaa ja saada mielipiteensä läpi pelolla. Kärkäs arvostelee muita mut kun itse saa palautetta niin alkaa sipuli kiehumaan. Tämä on nähty monet kerrat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virtanen ollut aina tollanen myös työhteisössä. Sosiaaliset taidot vähäiset niin sit yrittää vaikuttaa ja saada mielipiteensä läpi pelolla. Kärkäs arvostelee muita mut kun itse saa palautetta niin alkaa sipuli kiehumaan. Tämä on nähty monet kerrat
Lyhyt pätkä kompensoi puutettaan rumalla käytöksellä. Ainahan ne pienet miehet pullistelee niin kuin tuo Putinkin.
- Anonyymi
TV7?
- Anonyymi
Eikö ne uusinnat tule seiskalta? Nelonen pääasiallinen kanava, mutta uusintoja tulee useita kertoja ja eri kanavilta. Nykyisin samat ohjelmat näytetään moneen kertaan pitkin viikkoa.
Sellaiseksi se on tarjonta mennyt.
- Anonyymi
Se on "kova poika" arvostelemaan muita
- Anonyymi
Eipä Virtanen täällä vastaa mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2513364
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253294No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281974Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2671672Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141376Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3841225Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501129Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28997Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995