Kävin Kiinassa muistaakseni 1982. Oli vähän pitempi ystävyysseuran järjestämä kiertomatka. Jossakin paikassa oli näytillä 500 istuvaa luonnollisen kokoista kullattua buddhaa, jossakin toisessa 550. Jompi kumpi saattoi olla Beijingin Kesäpalatsin alueella, en ole varma. Ei saanut pysähtyä katselemaan eikä valokuvata. Minulle tuli jo silloin tunne, että ne kaikki olivat muumuoituneita Buddhan munkkeja. Ja olen yhä varmempi, että näin olivat.
Kuka maailmanmatkaajista tietää, missä nämä olivat? Minulla on tuo muisti alkanut reistata niin, etten enää muista. Enkä ole koskaan mitän matkapäiväkirjaa pitänyt - ei siinä muuta sitten ehtisikään!
Kuka muistaisi?
Anonyymi-ap
1
275
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224444- 203585
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052387- 272081
- 341984
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151648
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191467- 121331