Mistä saa pullo ja mukitelineitä jonka voi liimata tai ruuvata kiinni LMC:n ulkoseinään. Auton kun hätäisesti parkkiin ja tuolin ulos niin olis kiva kun isompikin pullo olisi telineessä auton ulkoseinässä tuolin vieressä
LMC:n kylkeen pulloteline
14
165
Vastaukset
- Anonyymi
Oot jälkeen jäänyt pullopoika. Tölkkitelineet löytyy parhaimmista matkakulkimista.
- Anonyymi
Tosi ammattilainen istuu ulkona kapteenituolissa jossa on käsinojassa tölkkikolot. Lisävarusteena saa vielä sivupöydän jolla voi pitää grillimakkaralautasta.
- Anonyymi
En ole nähnyt yhdessäkään matkakulkimessa tölkkitelinettä ulkoseinässä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi ammattilainen istuu ulkona kapteenituolissa jossa on käsinojassa tölkkikolot. Lisävarusteena saa vielä sivupöydän jolla voi pitää grillimakkaralautasta.
Siihen tuolin käsinojaan tölkkikoloon ei mahdu litran kossupullo. Lisäksi se on vaarallinen paikka lasipullole, jos tuoli kaatuu niin pullo voi mennä rikki.
Jos pulloteline olisi auton kyljessä siinä tuolin lähettyvillä niin tuskin auto kaatuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole nähnyt yhdessäkään matkakulkimessa tölkkitelinettä ulkoseinässä!
Et kai ole nähnyt kun et kulje missään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen tuolin käsinojaan tölkkikoloon ei mahdu litran kossupullo. Lisäksi se on vaarallinen paikka lasipullole, jos tuoli kaatuu niin pullo voi mennä rikki.
Jos pulloteline olisi auton kyljessä siinä tuolin lähettyvillä niin tuskin auto kaatuu.Kun ostaa rahalla oikeat välineet mahtuu myös litran kossupullo sille kuuluvaan paikkaan. Ymmärrän jos ei ole varaa ostaa sopivia välineitä. Kaikkea saa mutta niistä joutuu maksamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kai ole nähnyt kun et kulje missään.
Kyllä minä oon kytännyt kaikkien autot campingalueella
- Anonyymi
Kaasupullonkotelosta saa nikkaroitua hyvän baarikaapin.
Niksinurkka Kuopiosta- Anonyymi
Ja jos ei itse osaa mitään tehdä, niin sen muutostyön voi käydä teettämässä esim. Lappeenrannassa paikallisessa caravan-huollossa. Itse teetätin siellä seinäluukun Ford LMC kulkimeeseeni.
- Anonyymi
Onko sama paikka jossa teetit Elnakistasi hevoskuljetusauton ???
- Anonyymi
Ja minulla ei pullot ehdi telineeseen.
Hurmuri Kuopiosta- Anonyymi
Mulla on yksi pullo aina tyhjenemässä ja vaimo on jo tuonut toisen pullotelineseen.
- Anonyymi
Ilmat lämpiää, joko olette lähdössä koittamaan tarkeneeko rumatikillä??
- Anonyymi
On kokeiltu jo. Hyvin tarkeni. Kolilla viime viikonloppuna. Yöllä oli miinus 14.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224024- 183056
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3892179Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271871
- 311747
- 321629
- 141387
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681240- 121201