Tällä autolla kun kerran vuonna 2003 Liberty Cityssä kaahailin näin vain kartelleja ja maksullisia tien poskessa. https://sm.ign.com/ign_hu/screenshot/default/548_jj3w.jpg
Siitä asti olen haikaillut Yamaha Isomoton 9000cc perään. Think big, they say at vikingonline. Toivotaan risteilyä vaikka Jamaikalle. Eiks sen paatin voi jättää seilaa ilma moottorikäyntiä vähäks aikaa - niin, asiaan:
Miksi nykyään näkee töissä niin paljon porukkaa, jotka lytistävät sanotut jutut.
Ehkä se johtuu foorumeista.
#nwohavaintoja #injektiopiikki-twitter #lauri-paavola
Tänne hoitohenkilökunta toivoo, että dementia preacox väitetty edustaja tulee kertomaan kuinka surkeasti hoito on mennyt. Minäpä kerron että se on mennyt oikein hyvin - jos sietää jatkuvaa väittely/neuvottelu-käytäntöä monissa juduissa.
Miksi kaiken pitää olla aina huonosti?
Broken Sword 2:ssa on hahmo, jonka heimo väittää asuvan "on higher plane". Eli korkeammalla tasolla tai jotain.
Uskon, että tässä väitetyssä -- oho karkit loppu. Google väittää yhden d-p:n piirteistä olleen autismi. Toisen vähäsanaisuus.
Miksi aina pitää voittaa? Oletko jokin geeni, jota vastakkainen sukupuoli himoitsee näkemään luonnossa isosti? Ei. Sinäkin elät olet ja skitso-preacox-tarinaan juuttuneena toteat: käytät lääkkeitä.
Voi tsiisus. Kuinka tähän juututaan. No. Kaikki muu torjuu niin ei voi mitään. Ne on varmaan niitä paljon kutsuttuja "torjuntavoittoja". Noi joo. Tässä sinulle pähkinä. Et ole geeni. Vai oletko.
Teesi: kyllä dementia preacox aina yhden skitson voittaa
Anonyymi-ap
3
98
Vastaukset
- Anonyymi
Olen moldovalainen kirjeenvaihtaja. Viimeiset hengelliset riimini olivat: hankkia humala. Ei antaa ylänousun hyytyy. Ei voi vetää päätyy asti. Moldovan presidenttinä totean: otetaan loppupätkä ilman sen suurempia egoismeja ni rälläkkä rullaa vielä kerran. Kaliaa
- Anonyymi
Löytyykö täältä panoseuraa.
- Anonyymi
Vain jos kliimaksin aikana jaksat kuunnella voihkintaa lääkehaitoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717