On se kova. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d4600589-b233-4b5d-a6c7-6f165b4e242c
Ellen Jokikunnas osti viinitilan Italiasta
25
687
Vastaukset
- Anonyymi
Mahtoiko tajuta mihin ryhtyi...nayttaaha. Nuo viinitilat valokuvissa Romanttisen kauniilta....
Mutta tällaiset maatilat vaatii hemmetisti ylläpitoa jatkuvasti .....ja se ei vain toimi että kakkoskoto Italiassa ja Suomesta käsin pitää juosta italiassa- Anonyymi
Tuolla tehdään pätäkkää
Ostavat,remppaavat ja myyvät
- Anonyymi
Ihana Ellen, mitä siinä jos on liituu millä mällätä! Tuskin hän nyt itse sitä viinitilaa hoitaa, sitä vartenhan on työntekijät!
- Anonyymi
Liitua saa kyllä ollakin, kun meinaa tuommoisen vanhan tilan kokonaan rempata ja vielä Italiassa. Mielenkiinnolla jään odottamaan, miten tässä käy. Eiköhän joku TV ohjelma, tai lehtijuttu tästäkin vielä tule. Ellen vaikutta ihan symppikseltä, joten toivottavasti onnistuu eikä tule liian stressaava projekti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liitua saa kyllä ollakin, kun meinaa tuommoisen vanhan tilan kokonaan rempata ja vielä Italiassa. Mielenkiinnolla jään odottamaan, miten tässä käy. Eiköhän joku TV ohjelma, tai lehtijuttu tästäkin vielä tule. Ellen vaikutta ihan symppikseltä, joten toivottavasti onnistuu eikä tule liian stressaava projekti.
Johan tosta on TV ohjelma tehty,varmaankin kohtapuoliin alkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johan tosta on TV ohjelma tehty,varmaankin kohtapuoliin alkaa.
Tässä.Unelmia Italiassa.Pitäähän jokapaikan julkkistyrkyn saada pärstä toosan omaan ohjelmaan.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/unelmia-italiassa-sarjassa-seurataan-ellen-jokikunnaksen-ja-hanen-puolisonsa-jarin-elaman-isointa-seikkailua/8893884 - Anonyymi
Ei sillä mitään liituu ole. Kohta tullaan taas korkeelta ja kovaa. Toivottavasti ei jää yhteiskunnan maksettavaksi. Onhan se hienoo elvistellä että on tila Italiassa. Maksun aika tulee vielä. Mite sitten suu pannaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä mitään liituu ole. Kohta tullaan taas korkeelta ja kovaa. Toivottavasti ei jää yhteiskunnan maksettavaksi. Onhan se hienoo elvistellä että on tila Italiassa. Maksun aika tulee vielä. Mite sitten suu pannaan
Kade?
- Anonyymi
Hienoa. Minä haluaisin kans.
- Anonyymi
Ellen on kova mimmi joka tykkää haasteista ja yleensä tulos on hieno.
- Anonyymi
oi oi konkurssi häämöttää paska tilan osti hahhaha perse viiniä oudon makusta koska työntekijät on istumalakossa.
- Anonyymi
Miten Ellen osaa niin hyvin italiaa?
- Anonyymi
Hyvin puhuu kyllä!
- Anonyymi
Kylläpä Ellenkin on jo kovasti rummoutunut.
- Anonyymi
Ite oot!
- Anonyymi
Tätä ohjelmaa on ollut kiva seurata, molemmat tosi symppiksiä, ja hauskoja aherruksineen. Odotan heidä ohjelmaansa , kerrankin mukavaa seurata tämänkaltaista sarjaa.
- Anonyymi
Kyllä!❤️
- Anonyymi
Onko Ellen remontoinut yksin sen vanhan asemarakennuksen.
Eikös Ellen ja Jari ostaneet yhdessä tämän Italiakohteen?
Miksi heidän matkailuautonsa nimi on Kikotin? Mitä kikotin tarkoittaa? - Anonyymi
Toi on sitä mahtailua. Meillä on viniinitila. Kohta itketään että kaikki meni mutta rakkaus kestää. Kyllä olis taas sillä kuuluisalla tapparalla töitä.
- Anonyymi
Viiniköynnökset voi vuokrata eteenpäin !
- Anonyymi
Juuri niin.
- Anonyymi
Ellen ja Jari ovat hämmästyttävän taitavia tekemään kaikenlaista hommaa ihan itse.
Olen todella ilahtunut, että sarja sai kakkoskauden. Harmi vain, että viimeisiä osia pitää odottaa. Jotenkin otsikoista saa vaikutelman, että he aikovat myydä Italian talon pois. Toivottavasti olen väärässä. Mutta perheen lapsen vuoksi varmaankin olisi helpompaa asua pelkästään yhdessä maassa. - Anonyymi
Taitaa viinitila olla pelkkää risukkoa. Kyllä suuta kuivaa, kun siitä meinaa raivata viinitilan. Onko asiantuntemusta viini köynnösten hoidosta sadonkorjuusta ja viinin valmistuksesta.
- Anonyymi
Ainakin sähkö ja putkitöihin oltava, ammattilaisia tekemässä.
- Anonyymi
Eikös nää oo valittanu, kun remppa ei edisty. Taitaa olla jonkun paikan sipistety vain kuvauksia varten. Ainaki koko talo oli rossien valtaama. kantoivat rotaitpois mikä takaa ettei rotat palaa takaisin taloon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2513364
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253294No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281974Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2671672Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81389Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141376Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3841225Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501129Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏28997Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens73995